رئیس اتحادیه صنف گوشت قصابان و ماهی‌فروشان گیلان خبر داد

عرضه ۳۵ تا ۴۰ هزارتومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو گوساله در بازار نوروزی رشت/ قیمت گوشت در بازار شب نوسان ندارد

رئیس اتحادیه صنف گوشت قصابان و ماهی‌فروشان مرکز استان گیلان از ثبات قیمت عرضه گوشت در بازار شب عید خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو گوسفندی در بازار نوروزی رشت بین ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

عرضه ۳۵ تا ۴۰ هزارتومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو گوساله در بازار نوروزی رشت/ قیمت گوشت در بازار شب نوسان ندارد

به گزارش هشت دی،محمدهادی همتی مقدم در رشت با اشاره به تعطیلی یک روز در میان کشتارگاه‌های دام استان طی ایام نوروز اظهار کرد: در پنج روز اول عید کشتارگاه‌های گیلان یک روز در میان کشتار می‌کنند اما درعین‌حال کشتارگاه‌های رشت و لنگرود با یکدیگر هماهنگ هستند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: برای قصابان هیچ محدودیتی ندارد که دام را در کدام‌یک از کشتارگاه‌های استان کشتار کنند.

رئیس اتحادیه صنف گوشت قصابان و ماهی‌فروشان مرکز استان گیلان گفت: هیچ‌گاه شهرستان رشت خالی از عرضه گوشت نبوده و در اوج مصرف نیز هیچ‌گاه عرضه آن دچار مشکل نمی‌شود.

همتی مقدم قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو غیر گوساله را ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گاوی گوساله مخلوط در قصابی‌های رشت ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت ران و راسته کبابی در قصابی‌های رشت کیلویی ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند مخلوط نیز کیلویی ۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود که تفاوت چندانی با گوشت گوساله ندارد.

رئیس اتحادیه صنف گوشت قصابان و ماهی‌فروشان مرکز استان گیلان با اشاره به‌شدت بازرسی‌ها در ایام پر تقاضای سال ازجمله عید نوروز بیان کرد: علاوه بر اینکه اتحادیه قصابان بازرسانی را در بازار شب عید و ایام نوروز فعال کرده، بازرسان اتاق اصناف نیز بر بازار عرضه گوشت گاو گوسفند و ماهی نظارت دارند و بازار را کنترل می‌کنند.

همتی مقدم افزود: نظارت‌ها در ایام عید همیشه بیشتر از ایام عادی بوده اما با توجه به شرایط خوب در بازار دام و گوشت، قیمت گوشت در صنف قصابان تقریباً ثابت است و تغییری نمی‌کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه