بیش از ۲۰۰۰ نفر از طرح امداد نوروزی هلال احمر گیلان بهره مند شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : دو هزار و ۳۹۸ نفر از خدمات طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت بهره مند شدند .

بیش از ۲۰۰۰ نفر از طرح امداد نوروزی هلال احمر گیلان بهره مند شدند

به گزارش ۸دی نیوز، علی رضا خصوصی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تعداد از خدمات سرپایی امداد ، تست فشار خون ، تزریق و …. بهره مند شدند .

وی با بیان این که در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر گیلان تاکنون ۱۶۸ ماموریت انجام گرفته ، اظهار کرد : کل حادثه دیدگان در این تعداد از ماموریت ها ، ۱۷۴ نفر گزارش شده که ۱۳۴ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند .

وی خاطر نشان کرد : طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان از ۲۶ اسفند ۹۲ ، در ۲۴ پایگاه و پست های موقت و سیار در مسیرهای پرتردد و حادثه خیز این استان به اجرا درآمده است .

خصوصی تصریح کرد : ۴۰۰ کارمند ، نجاتگر و ایثارگر به منظور ارایه خدمات به مسافران و هموطنان در طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان مشارکت دارند .

وی اظهار کرد : در اجرای این طرح نیروهای هلال احمر در قالب تیم های امداد و نجات جاده ای ، دریایی ، کوهستان و امداد هوایی به ارایه خدمات می پردازند .

وی بیان داشت : با توجه به مسافرپذیر بودن استان و استقبال گردشگران از شهرهای گردش پذیر گیلان تمهیدات لازم برای استقرار پایگاه های امداد و نجات کوهستان در شهرستان های ماسوله و تالش نیز اندیشیده شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد : از مجموع پایگاه ها ، دو پایگاه امداد دریایی نیز در شهرستان های رودسر و بندرانزلی و یک پایگاه امداد هوایی این جمعیت برای ارایه خدمات امدادی به مسافران نوروزی فعال شده است .

به گفته وی ، طرح یاد شده به مدت ۲۱ روز در گیلان ادامه دارد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه