مطالبه مجازی انزلیچی ها برای الحاق ملوان به منطقه آزاد انزلی

ملوان بندرانزلی یک بار دیگر شانس صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را از دست داد تا هواداران این تیم مطالبه ای عمومی را در فضای مجازی برای الحاق قوهای سپید به منطقه آزاد انزلی آغاز کنند.

مطالبه مجازی انزلیچی ها برای الحاق ملوان به منطقه آزاد انزلی

به گزارش هشت دی، به تازگی شهروندان انزلی و حامیان باشگاه فوتبال ملوان مطالباتی مجازی را در خصوص الحاق این باشگاه به منطقه آزاد انزلی آغاز کرده اند.

ملوان بندرانزلی در سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ تحت حمایت منطقه آزاد انزلی قرار داشت و طی این سالها توانست به عنوان یک تیم مدعی و قدرتمند به فینال جام حذفی نیز راه پیدا کند.

مردم انزلی که خاطرات خوشی را از سالهای حمایت منطقه آزاد انزلی از باشگاه ریشه دار ملوان دارند با ایجاد هشتگ #ملوان_منطقه_آزاد_انزلی در راستای قانع کردن مسئولین ذی صلاح برای حمایت مجدد این سازمان از ملوانان می کوشند.

از نظر شهروندان شرکت کننده در این مطالبه عمومی هیچ نهادی بهتر از منطقه آزاد شایستگی حمایت از قوهای سپید را ندارد. تا کنون عکسها و ویدیو های بسیاری در این زمینه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و کلیت تحلیل هواداران ملوان بر این اساس است که با تجاری و اقتصادی شدن فوتبال دنیا دیگر نمی توان به همان سبک سنتی فوتبال را اداره کرد و تیمهای فوتبال باید به یک منبع درامد کلان متصل باشند.

ملوان امسال هم در کورس رقابتهای لیگ دست اول شانس صعود را از دست داد تا یک بار دیگر آه از نهاد حامیان این تیم بلند شود و باری دیگر مطالباتی عمومی را منسجم تر از قبل نسبت به بهبود شرایط ریشه دار ترین و پر طرفدار ترین تیم فوتبال شمال کشور آغاز کنند.

به گزارش افق انزلی باشگاه فوتبال ملوان انزلی یک تیم بازیکن ساز است که از دهه ۴۰ تا کنون ده ها بازیکن را در سطوح ملی و باشگاهی به فوتبال کشور معرفی کرده است که از جمله آنها می توان به سیروس قایقران، سید جلال حسینی، پژمان نوری، مازیار زارع و … اشاره کرد.

منبع: افق انزلی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه