فرماندار لاهیجان :

آمادگی ۱۵۰ هتل و مهمان‌پذیر لاهیجان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی / نظارت‌ها بر بازار در ایام نوروز تشدید می‌شود

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: لاهیجان با بیش از ۱۵۰ هتل و سایر مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و اسکان آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران سراسر کشور است.

آمادگی ۱۵۰ هتل و مهمان‌پذیر لاهیجان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی / نظارت‌ها بر بازار در ایام نوروز تشدید می‌شود

به گزارش هشت دی،امیر جانبازی در رشت با اشاره به تلاش ستاد تسهیلات سفر لاهیجان برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: تمام اعضای ستاد در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی ایمن، زیبا و بازاری مطمئن به استقبال بهار ۹۷ بروند و کمبودی در شهرستان احساس نشود.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان در نگاه گردشگران به‌عنوان نگین گردشگری گیلان شناخته می‌شود و تمام اعضای ستاد باید تلاش کنند تا شأن شهرستان و موقعیت گردشگری آن حفظ شود.

فرماندار لاهیجان با تأکید بر اینکه همه باید به گردشگران و توریسم احترام بگذارند گفت: تسهیلات سفر تنها به کشاندن مسافر به شهرستان خلاصه نمی‌شود بلکه باید بسته‌ای از خدمات پیش از سفر به شهرستان و ایجاد خاطره‌ای خوش را برای مسافران و گردشگران به وجود بیاوریم.

رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر لاهیجان با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری لاهیجان باید یک برنامه و حرکت جهشی در نظر گرفته شود بیان کرد: کلیه دستگاه‌های عضو ستاد در امور مختلف اعم از بهداشت و سلامت، اسکان، خدمات جاده‌ای و امنیت با هماهنگی ستاد شهرستانی و در راستای خدمت به مسافران در نظر گرفته می‌شود.

جانبازی با اشاره به آمادگی شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی تصریح کرد: لاهیجان با بیش از ۱۵۰ هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، مجتمع گردشگری، خانه مسافر، کمپینگ و ۳۵ مدرسه با امکانات کامل آماده پذیرای مهمانان و گردشگران از سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بر بازار کالا و خدمات شهرستان نظارت دارند و این نظارت‌ها تا پایان فروردین ادامه دارد افزود: نظارت، کنترل بازار، باز بودن نانوایی‌ها و سایر خدمات در جهت خدمت به گردشگران در طول ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند و نظارت‌ها نیز در آن ایام تشدید خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه