رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شفت بیان کرد

ساخت تابلوهای کیلومتر شمار بااعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان در شفت

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شفت با برشمردن اقدامات نگهداری راه‌های شفت گفت: تابلوهای کیلومتر شمار بااعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان در شهرستان شفت ساخته‌شده‌اند.

ساخت تابلوهای کیلومتر شمار بااعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان در شفت

به گزارش هشت دی،اردشیر علیزاده  در شفت با اشاره به اقدامات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان اظهار کرد: دو تابلو کیلومتر شمار و تابلوهای فسفری در سطح شهرستان بااعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته‌شده است.

وی با اشاره به خط‌کشی خیابان‌ها در محورهای مواصلاتی شهرستان شفت افزود: پیمانکاران رنگ موردنیاز برای خط‌کشی را از شرکتی خریداری می‌کردند که به دلیل بدهی بالا به آن از دادن رنگ نسیه به ادارات راه ممانعت می‌کنند و امروزه شاهدیم که جاده‌های استان و شهرستان شفت تا حدودی بدون خط‌کشی مانده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شفت با اشاره به نصب علائم راهنمایی و هشداردهنده در سطح معابر شهرستان گفت: علائم هشداردهنده و اخباری در سطح معابر و جانمایی‌های مناسب خریداری و در حال نصب هستند.

علیزاده نصب شانه‌های خاکی را برای کاهش تصادفات جاده‌ای حائز اهمیت برشمرد و افزود: متأسفانه شانه‌های خاکی نصب‌شده در شهرستان از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و نیاز به مصالح برای بازسازی دارند.

وی با نصب گارد ریل در حاشیه راه‌های پرخطر شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: در محورهای امامزاده ابراهیم و اسحاق علیه اسلام شهرستان شفت به جهت کوهستانی بودن مسیر و تأمین امنیت گارد ریل نصب‌شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شفت گفت: لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی معابر شهرستان با همکاری دهیاران آغازشده تا جاده‌ای ایمن و بدون خطر را برای مسافران و گردشگران به وجود بیاوریم.

علیزاده با بیان اینکه بازده ریالی و عملیاتی راهداری در ۱۰ ماه گذشته بیش از یک میلیارد تومان بوده گفت: اگر اقدامات عمرانی انجام‌شده در سطح شهرستان شفت به بخش خصوصی واگذار می‌شد باید مبالغ هنگفتی را پرداخت می‌کردیم اما راهداری با امکانات محدود توانسته اقدامات مؤثری را در نگه‌داری راه‌ها انجام دهد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه