ترافیک نیمه‌ سنگین در محدوده تونل منجیل جاده قزوین – رشت

در جاده کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل ۵ ترافیک سنگین و از تونل ۵ تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین است.

ترافیک نیمه‌ سنگین در محدوده تونل منجیل جاده قزوین – رشت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در استان سیستان و بلوچستان، (اکثر جاده ها) بارش باران گزارش شده است، سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.
همچنین در جاده کرج – چالوس (از میدان امیر کبیر تا تونل ۵ ترافیک سنگین و از تونل ۵ تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین ) جاده هراز (آبعلی تا امام زاده هاشم، آب اسک، تونل تکاور۲، پنجاب و سه راهی بلده و جاده قزوین- رشت ( محدوده تونل منجیل) ترافیک نیمه سنگین است.


راه ۵۰ روستا در ساردوئیه بر اثر بارش برف بسته شد

بخشدار ساردوئیه به ایرنا گفت: راه ۵۰ روستای این بخش از شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان بر اثر بارش شدید برف بسته شده است.

شهاب شهابی گفت: گروههای امداد از ساعات اولیه بارش کم سابقه برف در این فصل که از بامداد امروز پنجشنبه آغاز شده مشغول امدادرسانی و بیرون کشیدن خودروهای منحرف شده از جاده هستند. عوامل راهداری نیز برای بازکردن مسیر اقدام به برفروبی و نمک پاشی کرده اند.

بخشدار ساردوئیه گفت: هم اینک راههای اصلی این منطقه بخش باز است اما حرکت خودروها به علت لغزندگی مسیر به کندی صورت می گیرد.  در زمینه برق و آب مشکل خاصی وجود ندارد و با قطع بارش برف برای بازگشایی راههای روستایی اقدام می شود. ارتفاع برف در بخش ساردوئیه به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه