دستگیری سه کلاهبردار بدل انداز در لاهیجان

سه جوان کلاهبردار حرفه ای بدل انداز در شهرستان لاهیجان توسط پلیس آگاهی گیلان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سه کلاهبردار بدل انداز در لاهیجان

سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان درگفتگو با ۸دی نیوز گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری در پوشش معامله ساعت طلا توسط ۳ نفر ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی با ثبت اظهارات مالباختگان، موفق شدند چهره فرضی این متهمان را ترسیم کرده و جهت شناسایی و دستگیری به تمام نقاط استان گیلان ارسال کنند.

33369

 سرهنگ کریمی بابیان اینکه با همکاری همه واحد های پلیس آگاهی سرانجام این متهمان در شهرستان لاهیجان در حین تردد با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر شدند، افزود: متهمان دستگیر شده ۲۶، ۲۵ و ۳۳ ساله اهل و ساکن رشت و تهران می باشند.

وی بیان داشت: کارآگاهان آگاهی در بازرسی از این متهمان و خودرویشان ۷۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل کلاهبرداری، دو عدد ساعت مچی طلای بدلی و ده عدد النگوی نگین دار بدلی کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با شگردی خاص ساعت و النگوهای بدلی را به جای طلای واقعی به مردم می فروختند، تصریح کرد: این سه کلاهبردار در مواجعه حضوری با شاکیان و دلایل و قرائن و شواهد پلیس به ۱۵ مورد کلاهبرداری با شیوه موصوف اعتراف و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه