نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

واردات بی رویه منجر به تعطیلی کارگاه های تولیدی می شود/ اگر اتفاق غیرقانونی‌ رخ دهد جلویش را خواهیم گرفت

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اگر قرار باشد اتفاقی خارج از سیستم قانونی رخ دهد حتماً با تمام توان جلوی آن را خواهیم گرفت، گفت: برخی شنیده‌ها حاکی از این است که وابستگان برخی از مسئولان سهام این شرکت‌ها را به بهانه خصوصی‌سازی خریده‌اند.

واردات بی رویه منجر به تعطیلی کارگاه های تولیدی می شود/ اگر اتفاق غیرقانونی‌ رخ دهد جلویش را خواهیم گرفت

محمدصادق حسنی جور یابی، نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با ۸دی درباره تعطیلی برخی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، اظهار کرد: مهم‌ترین عامل انحلال این شرکت‌ها این است که توانایی رقابت با کالاهای مشابه را ندارند.

وی با بیان اینکه عدم مدیریت صحیح نیز از دیگر دلایل تعطیل شدن این کارگاه های تولیدی است، گفت: شرکت‌ها باید تخصص لازم را داشته باشند و  بتوانند با شرکت‌های مشابه خارجی رقابت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: ما اصلاً راضی به تعطیلی این شرکت‌ها نیستیم و حتی نمی‌خواهیم که یک کارگاه کوچک هم تعطیل شود، اما متأسفانه به دلایلی این اتفاق رخ داده است.

حسنی در ادامه با اشاره به ماجرای تعطیلی کارخانه های بزرگ رشت مانند رشت الکتریک، پوشش و… بیان کرد: بنده به صورت اختصاصی درباره انحلال شرکت‌های رشت الکتریک یا پوشش تحقیق نکرده‌ام اما شنیده‌ها حاکی از این است که اتفاقات ناگواری رخ داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: تعطیلی این چنین شرکت‌هایی معمولاً در مجلس مطرح نمی‌شود و مسائل مربوط به آن‌ها در همان استان حل‌وفصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد اتفاقی خارج از سیستم قانونی رخ دهد حتماً با تمام توان جلوی آن را در همان استان خواهیم گرفت، گفت: برخی شنیده‌ها حاکی از این است که وابستگان برخی از مسئولان سهام این شرکت‌ها را به بهانه خصوصی‌سازی خریده‌اند، مطمئن نیستم که این اتفاق رخ داده یا خیر، اما اگر این اتفاق افتاده باشد حتماً با آن برخورد می‌کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: حرف آخر اینکه تعطیلی این شرکت‌ها به دلیل عدم مدیریت صحیح است، البته دلیل اصلی یک چیز است: فقط واردات واردات واردات!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه