ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی، لازمه پیشگیری از جرم است

سردار بتولی، پلیس با تکیه برآورده های اجتماعی حاصل از مطالعه در حالات بروز جرم درصدد ورود به راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم می باشد.

ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی، لازمه پیشگیری از جرم است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار” سید حسن بتولی” رئیس پلیس آگاهی ناجا با حضور در استان گیلان در نشست تخصصی با فرمانده انتظامی استان ، معاونان و روسای پلیس های تخصصی ضمن بازدید از اقدامات نوروزی پلیس گیلان، تشدید اقدامات انتظامی در راستای مقابله با جرایم  را بررسی نمود.

1

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این نشست لازمه عدل و رفاه را، برقراری امنیت در جامعه دانسته و گفت: ظهور نماد و تجلی امنیت توسط پلیس علی رغم تمامی کمبودها به خوبی انجام شده و پلیس در طی این مسیر روندی رو به توسعه ای و تعالی داشته است.

 سردار بتولی عملکرد پلیس گیلان در کنترل جرایم و افزایش کشفیات را خوب و مطلوب عنوان نموده و اظهار داشت: موفقیت پلیس در برخورد با جرایم بدون همکاری مردم امکانپذیر نبوده و مشارکت مردمی یکی از نقاط قوت و توفیقات پلیس می باشد.

 وی در ادامه با بیان اینکه سه عامل قربانی، مجرم و شرایط اجتماعی در شکل گیری جرایم نقش جدی و مکمل دارند، اظهار داشت: لازمه پیشگیری از جرم ورود به مسائل اجتماعی و امور فرهنگی بوده زیرا در شکل گیری جرم، شرایط اجتماعی نقش ویژه ای دارد.

سردار سید حسن بتولی تصریح کرد: پلیس با تکیه برآورده های اجتماعی حاصل از مطالعه در حالات بروز جرم درصدد ورود به راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم  می باشد.

1 (2)

رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: هدایت و پشتیبانی مراکز علمی، کمک به تصمیم سازی و جلب مشارکت سازمانهای موثر ، آموزش همگانی و جلب مشارکت های مردمی نیز در کاهش و پیشگیری از جرم  موثر می باشد.

سردار بتولی کارهای اجتماعی و فرهنگی را شیوه ای کم هزینه در برخورد با جرایم دانسته و بیان داشت: با توسل به اصل اجتماعی و انجام مطالعات دقیق بر روی عوامل بروز جرم با صراحت می توانیم مدعی این باشیم که می توان جرایم را به شکل محسوسی کاهش داد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان با بیان اینکه امیدواریم  در سال جدید به حول و قوه الهی و با توسل بر تدابیر انجام شده بتوانیم جرایم را به شکل قابل توجه ای کاهش دهیم، افزود: پلیس با تلاش و اهتمام جدی درصدد پیشگیری و مقابله با جرم می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه