مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان بیان کرد

فرهنگ نقطه اتصال نسل جدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی / درون‌مایه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نقطه اتصال نسل جدید با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد را مقوله فرهنگ عنوان کرد و گفت: حوزه کتاب، کتاب‌خوانی و کتابخانه‌ها سعی در ایجاد اتصال نسل جدید با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

فرهنگ نقطه اتصال نسل جدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی / درون‌مایه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است

به گزارش هشت دی،هادی نوری با اشاره به اهمیت نشست‌های کتاب‌خوان  اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ماهیتی فرهنگی دارد و از حیث محتوا غنی، متکثر و پویا  است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به لحاظ محتوا امکانات لازم را برای  پاسخگویی به نیاز اعضای جامعه خود دارد افزود: ذخیره فکری نظام جمهوری اسلامی ایران، غنی است  و لذا قابلیت انطباق با تغییراتی که در سطح جامعه اتفاق می‌افتد را دارا است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با اذعان به اینکه جوان‌های ما متعلق به نسل جدید هستند بیان کرد: اتصال نسل جدی با محتوای غنی انقلاب اسلامی دارای اهمیت است.

نوری یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نقطه اتصال نسل جدید با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد را مقوله فرهنگ عنوان کرد و افزود: حوزه کتاب، کتاب‌خوانی و کتابخانه‌ها سعی در ایجاد اتصال نسل جدید با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با اشاره به نظریه، نظری پردازان بزرگ دنیا درباره ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: این ماهیت فرهنگی زمینه‌ساز شکل‌گیری نظریه‌های جدید در حوزه انقلاب‌ها تحت عنوان « نظریه‌های فرهنگی انقلاب» شد که نسل جدیدی از نظریه‌ها را از آن خودکرده است.

وی  با اشاره به اهمیت کتاب‌خوانی در حوزه فرهنگ  بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران درون‌مایه فرهنگی دارد که می‌تواند جریان ساز باشد که برنامه‌ریزی در ایجاد اتصال نسل جدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه