شهردار کلان‌شهر رشت:

کارخانه آسفالت کلان‌شهر رشت راه‌اندازی شد

شهردار کلان‌شهر رشت با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت با کمک ادارات راه و شهرسازی و صنعت و معدن راه‌اندازی شد گفت: باهمت تشکیلات شهرداری و حمایت شورای شهر کارخانه راه‌اندازی و پروانه بهره‌برداری برای آن‌ صادر شد.

کارخانه آسفالت کلان‌شهر رشت راه‌اندازی شد

به گزارش هشت دی،مسعود نصرتی در نشست خبری شبکه باران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای سال آینده رشت صورت گرفته اظهار کرد: امسال به‌صورت نیمه‌تمام به کارها پرداخته شد و در نیازهای شهری باید به بحث آسفالت پرداخته می‌شد زیرا مشکل اصلی شهر رشت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت با کمک ادارات راه و شهرسازی و صنعت و معدن راه‌اندازی شد افزود: باهمت تشکیلات شهرداری و حمایت شورای شهر کارخانه راه‌اندازی و پروانه بهره‌برداری برای آن‌ صادر شد.

شهردار کلان‌شهر رشت با بیان اینکه برای هدایت آب‌های سطحی به‌عنوان پروژه‌های نیمه‌تمام و آسفالت در سال ۹۷ برنامه‌ریزی‌شده گفت: پروژه‌های خوبی توسط شورای شهر در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی‌شده و پیمانکارها و سرمایه‌گذاران نیز از داخل و خارج استان دعوت‌شده‌اند.

نصرتی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تا روزی هزار و ۲۰ تن قابلیت توزیع آسفالت در کارخانه وجود دارد بیان کرد: مصرف پنج منطقه رشت، روزانه حدود ۶۰۰ تن بوده که قابلیت افزایش نیز دارد.

وی با اشاره به توزیع آسفالت از یک ماه گذشته افزود: میزان حفاری‌ها و نشست‌هایی که در سطح شهر صورت گرفته زیاد است و تا پایان سال باید این مرمت‌ها انجام و روکش آسفالت‌ها نیز صورت بگیرد.

شهردار کلان‌شهر رشت با اشاره به خرید المان‌ها برای نوروز ۹۷ بیان کرد: کارهای نقاشی‌های سه‌بعدی و درخت‌کاری‌ها در سطح بسیار بالا با شناسنامه انجام‌شده است.

 وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ هزار درخت به نام شهروندان و با شناسنامه و جی‌پی‌اس خورده در اختیارشان قرار می‌گیرد گفت: با این کار یک احساس تعلق بر آن درخت به وجود می‌آید و نام این کار نیز طرح استقبال از بهاران است.

شهردار کلان‌شهر رشت با بیان اینکه سعی می‌شود ظرف چند سال آینده به نام هر شهروند در شهر رشت یک درخت در خیابان داشت گفت: سرانه‌ فضای سبز شهر رشت از متوسط سرانه فضای سبز کشور پایین‌تر است و با این کار رشت جایگاه شمالی بودن‌ خودش را پیدا کند و به‌عنوان یک شهر سبز کاملاً معرفی می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه