گزارش لیگ یک؛

تساوی دوباره ملوان/ نکونام با برد شروع کرد

بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز برگزار شد. توقف خونه‌به‌خونه و پیروزی نفت مسجدسلیمان و بادران از نتایج مهم بازی‌های امروز بود.

تساوی دوباره ملوان/ نکونام با برد شروع کرد

به گزارش ۸دی در این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

مس رفسنجان ۰-۰ اکسین البرز

شاگردان علی لطیفی در روزی که چند تیم بالانشین متوقف شده بودند، فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به آنها از دست دادند. با این نتیجه اکسین با ۴۶ امتیاز در رده ششم باقی ماند و مس ۳۸ امتیازی هم در رده هشتم قرار گرفت.

ماشین سازی ۰-۰ خونه به خونه

پس از چند نتیجه خوب، خونه‌به‌خونه در بدترین زمان متوقف شد و فرصت رسیدن به صدر را از دست داد. شاگردان اسکوچیچ با این مساوی ۴۹ امتیازی شدند و حالا بادران در یک قدمی آنها قرار دارد.

فجرسپاسی ۲-۱ شهرداری ماهشهر

با یک پیروزی دشوار و دلچسب، تیم فجر همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند. آنها حالا فقط ۳ امتیاز با تیم رده دومی خونه‌به‌خونه فاصله دارند و می‌توانند با ادامه این روند به رده‌های بالاتر هم صعود کنند.

آلومینیوم اراک ۰-۰ ملوان

یک تساوی دیگر ملوان را از حضور در جمع تیم‌های مدعی صعود بازداشت. تیم اراکی هم با این مساوی همچنان یکی از تیم‌هایی است که ممکن است به لیگ دو سقوط کنند.

نساجی مازندران ۱-۰ مس کرمان

پس از چند هفته ناکامی، بالاخره نساجی در برابر مس کرمان به یک پیروزی باارزش رسید. این اولین بازی تیم قائمشهری با هدایت جواد نکونام بود. آنها با این پیروزی ۴۴ امتیازی شدند و برای صعود به لیگ برتر امیدوار ماندند.

بادران ۳-۱ برق جدید شیراز

بادران هم پس از چند نتیجه ضعیف امروز پیروز شد و به رده دوم جدول بازگشت. شاگردان ربیعی در این بازی خوب ظاهر شدند و استحقاق پیروزی را داشتند. توقف خونه‌به‌خونه هم در صعود این تیم به رده دوم موثر بود.

صبای قم ۰-۱ راه آهن

دیدار تیم‌های مدعی سقوط به لیگ دو با پیروزی تیم قعرنشین به پایان رسید. راه‌آهن که در هفته‌های اخیر پیشرفت کرده امروز میزبانش را برد اما برای بقا کار سختی دارد و شاید همین حالا هم برای ماندن این تیم در لیگ یک دیر شده باشد. این باخت شانس سقوط صبا به لیگ دو را هم تا حدود زیادی افزایش داد.

نفت مسجدسلیمان ۲-۱ شهرداری تبریز

شاگردان محمود فکری یک پیروزی دیرهنگام و باارزش را به دست آوردند و با توقف خونه‌به‌خونه، فاصله خود را با تیم دوم جدول به ۴ امتیاز افزایش دادند تا حاشیه امنیت مناسبی به دست بیاورند.

ایرانجوان بوشهر ۰-۱ گل گهرسیرجان

اولین تجربه حسین خطیبی در بوشهر با باخت ایرانجوان همراه بود تا این تیم هم سومین مدعی سقوط به لیگ دو باشد.

جدول رده بندی:

۱-نفت مسجدسلیمان ۵۳ امتیاز

۲-بادران ۴۹ امتیاز

۳-خونه به خونه ۴۷

۴-فجرسپاسی ۴۶ امتیاز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه