فرماندار تالش:

آغاز به کار طرح مسقف سازی حرم مطهر شهدای گمنام تالش

فرماندار تالش با اشاره به برگزاری جلسه هیئت‌امنای حرم مطهر شهدای گمنام تالش گفت: با تصویب نهایی طرح بازسازی حرم مطهر شهدا، شهرداری آغاز به کار حجمی و مسقف سازی این حرم خواهد کرد.

آغاز به کار طرح مسقف سازی حرم مطهر شهدای گمنام تالش

به گزارش ۸دی عیسی مهدوی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت‌امنای حرم مطهر شهدای گمنام تالش اظهار کرد: کلیات الگوی ساخت حرم شهدای بالا تپه تصویب شد و جزئیات آن در جلسه بررسی شد.

وی با تأکید بر تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان برای بازسازی حرم مطهر شهدای گمنام بالا تپه تالش گفت: با تصویب نهایی طرح بازسازی حرم مطهر شهدا، شهرداری آغاز به کار حجمی و مسقف سازی این حرم خواهد کرد.

فرماندار تالش با بیان اینکه قسمتی از کار بازسازی حرم مطهر شهدا عملاً در تالش آغازشده است افزود: قسمت دیوار سازی حرم شهدا در حال انجام است و تنها طرح شهرداری مصوب نشده بود که در جلسه اخیر هیئت‌امنا موردبحث و بررسی قرار گرفت.

مهدوی با بیان اینکه طرح پیشنهادی برای بازسازی حرم مطهر شهدا ازنظر عملکرد خوب بود گفت: این طرح ازنظر پیام مذهبی برای اینکه درخور شهدا باشد نقاط ضعفی داشت که باید جبران می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه طرح بازسازی حرم مطهر شهدای گمنام تالش باید پیام‌رسان مقام شهدا باشد تصریح کرد: در نظر داریم حرم مطهر شهدا و دیواره‌های این حرم را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که پیام‌های مربوط به شهدا را داشته باشد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه