بهره مندی مددجویان رضوانشهری از کلاسهای آموزشی

یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از افسردگی و خودکشی با حضور ۳۰ نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد رضوانشهر با مربی گری کارشناس بهداشت روان مرکز بهداشت این شهرستان در محل نمازخانه کمیته امداد رضوانشهر برگزار شد.

بهره مندی مددجویان رضوانشهری از کلاسهای آموزشی

به گزارش ۸دی نیوز، یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از افسردگی و خودکشی با حضور ۳۰ نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد رضوانشهر با مربی گری کارشناس بهداشت روان مرکز بهداشت این شهرستان در محل نمازخانه کمیته امداد رضوانشهر برگزار شد.
همچنین یک کلاس آموزشی با همین مضمون نیز برای ۴۰ نفر از پسران تحت حمایت کمیته امداد رضوانشهر در این شهرستان دایر خواهد شد.

پورمحمدی مدیر کمیته امداد رضوانشهردر این زمینه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹۳ مورد کمک ویژه درمان با صرف هزینه ای معادل ۳۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و ۲۰۰ مورد تغذیه زیر ۶ سال نیز با صرف هزینه ۱۱۶ میلیون ریال به واجدین شرایط اختصاص یافته است.

وی افزود : برای ۴۶۶ نفر نیز از کلاسهای آموزشی با موضوعات مختلف ( بهداشت دانش آموزان۱۲۰ نفر- آموزش بهداشت زنان سرپرست خانوار، نوعروسان و مردان ۱۲۰ نفر- پیشگیری از اعتیاد۱۵۰ نفر- برگزاری کلاس فشار خون ۷۶ نفر) بهره مند شده اند که این کلاسها با موضوعات مختلف در طول سال ادامه خواهد یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه