غیرتی که اصلاح‌طلبان برای یک فریضه دینی خرج کردند!!!

با گذشت سه روز از شهادت علی خلیلی، جانباز ناهی از منکر، بسیاری از رسانه های مدعی اصلاح طلبی و نزدیکی به جریان دولت، حتی از پوشش اصل خبر شهادت وی نیز سر باز زده‌اند.

غیرتی که اصلاح‌طلبان برای یک فریضه دینی خرج کردند!!!

به گزارش ۸دی نیوز، با گذشت سه روز از شهادت علی خلیلی، جانباز ناهی از منکر، بسیاری از رسانه های مدعی اصلاح طلبی و نزدیکی به جریان دولت، حتی از پوشش اصل خبر شهادت وی نیز سر باز زده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، خبر شهادت علی خلیلی بی تردید یکی از مهم ترین اخبار آغاز سال ۹۳ به شمار می رفت که اصل خبر و نیز اخبار مربوط به مراسم ختم او و واکنش‌های متعدد مسئولین به آن، تیتر اول بسیاری از رسانه های سیاسی و غیرسیاسی کشور شد.

91927_917

91928_417

91929_910

91930_217

با این وجود تمامی این اخبار به طور کامل در برخی رسانه های اصلاح طلب سانسور شدند. جالب اینجاست که جریان مذکور سالهاست خود را مدافع جریان آزاد اطلاعات و مبارزه با سانسور می داند اما حتی از پوشش مهم ترین اخبار اینچنینی – که اتفاقا بیش از وجه سیاسی از منظر فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت است – طفره رفته است.

آیا سانسور هدفمند شهادت یک جانباز ناهی از منکر با سیاست های اصولی این رسانه ها در تناقض است؟ مگر رسانه های مذکور در پس شعارهای سیاسی به‌ظاهر آزادی‌خواهانه خود چه اهدافی را دنبال می‌کنند که خبررسانی – و نه حتی حمایت – از یک فریضه دینی با آن چنین در تناقض قرار می‌گیرد؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه