کشف و ضبط افزون بر ۵۵ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در گیلان

مأموران نیروی انتظامی گیلان در عملیات های جداگانه ای، افزون بر ۵۵ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در نقاط مختلف استان کشف و ضبط کردند.

کشف و ضبط افزون بر ۵۵ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در گیلان

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت گفت: ماموران پاسگاه خشت مسجد در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش مواد محترقه در سطح حوزه استحفاظی، یک فروشنده مواد محترقه را شناسایی و در بازرسی از منزل او، تعداد ۱۱ هزار و ۴۱۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط کردند.
سرهنگ رحیم شعبانی با اشاره به معرفی فروشنده ۲۷ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
وی ادامه داد: همچنین برای پیشگیری از حوادث و وقایع ناگوار چهارشنبه آخر سال و مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیر در شهرستان به اجرا درآمد که در این راستا ، ۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی کشف و ۲ فروشنده مواد محترقه دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه نیز گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه، چهار هزار و یکصد عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و شش فروشنده مواد محترقه نیز در این خصوص دستگیر شدند.
سرهنگ عیسی روشن قلب از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند تا لذت شادی یک لحظه را با یک عمر پشیمانی عوض نکنند.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم فرمانده نیروی انتظامی رودسر نیز بیان کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان، سه هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی کشف و یک فروشنده مواد محترقه دستگیر شد.
شهرستان های آستانه اشرفیه و رودسر به ترتیب در ۳۵ و ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه