حاشیه های همایش شوراهای صومعه سرا؛

شوخی دلخوش با خاندان لاریجانی صومعه سرا/ حداقل در جلسات انتخاباتی کسانی شرکت کنید که رای داشته باشند!

همایش شوراهای شهرستان صومعه سرا در سالن فارابی اداره ارشاد با حضور دهیاران، اعضای شورا، فرماندار و سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا برگزار شد که حاشیه های جالب توجهی داشت و مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود.

شوخی دلخوش با خاندان لاریجانی صومعه سرا/ حداقل در جلسات انتخاباتی کسانی شرکت کنید که رای داشته باشند!

به گزارش ۸دی به نقل از واران، در هقته ای که گذشت همایش شوراهای شهرستان صومعه سرا با حضور علی فتح اللهی فرماندار و سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان برگزار شد، این همایش با حاشیه هایی ناگفته و بعضا پر رنگ تر از متن همراه بود که در اخبار منتشر شده از همایش ذکر نشده است.

چاپلوسی های تمام نشدنی سخنرانان برای آقای نماینده!

از همان ابتدای جلسه طبق روال همیشه مراسم تقدیر و تشکر از نماینده توسط مجری برنامه آغاز شد، اما چیزی را که مجری شروع کرده بود سخنرانان پایان نمی دادند و یکی یکی بالای منبر رفته و به نحوی سخن می گفتند که کار از تقدیر و تشکر عبور کرده و تبدیل به چاپلوسی شده بود.

یکی از دهیاران شاید نصف وقت خود را به تقدیر و تشکر اختصاص داد و حتی در برخی موارد بابت چیزهایی تشکر می کرد که هنوز به صورت کامل یا اصلا اجرایی نشده است و مردم آن دهستان مثلا به ترکیدگی لوله ها همچنان معترض اند.

یکی از سخنرانان که طولانی شدن حرف هایش صدای حاضرین را هم در آورده بود پا را از این حرف ها فراتر گذاشت و مرز های چاپلوسی را جابجا کرد، او ضمن تقدیر و تشکر های طولانی عنوان کرد ما اصلا شاگرد آقای دلخوش هستیم و زیر دست و بال ایشان بزرگ شده ایم و خواسته هایش را مطرح کرد که البته نکته جالب اینجاست که دلخوش وقتی روی سن رفت در جواب اون خواسته بخصوص گفت دیگر این مسائل را نباید من حل کنم و در شان نماینده نیست این چیزها را بخواهید.

البته شایان ذکر است همه سخنرانان اینگونه نبودند و در میانشان بودند کسانی که ضمن تقدیر و تشکر بیشتر به بیان مشکلات و روستائیان و دهیاران پرداختند.

شوخی دلخوش با خاندان لاریجانی صومعه سرا!

آقای دلخوش که اخیرا یک جر و بحثی با لاریجانی رئیس مجلس نیز داشت در همایش شوراهای شهرستان صومعه سرا در دو نوبت با خاندان لاریجانی شوخی کرد و از توفیقی های که چند نفر هستند و یکی شان در شهرداری گوراب زرمیخ و است و دیگری در جای دیگری مسئولیت دارد به عنوان لاریجانی های صومعه سرا نام برد و گفت: اینها هم شده اند خانواده لاریجانی در صومعه سرا.

کنایه دلخوش به شرکت زودهنگام شوراها و دهیاران در جلسات انتخاباتی!

نماینده شهرستان صومعه سرا که به نظر می رسید از تحرکات انتخاباتی برخی دهیاران و شوراها ناراحت است ضمن اشاره به اینکه هنوز تا انتخابات ۲ سال باقی مانده است اظهار داشت: من نمی گویم در جلسات انتخاباتی شرکت نکنید، شرکت بکنید اما نه از الان، دو سال تا انتخابات باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه مگر یادتان رفته در چهارسال ( که خصوصی نماینده شهرستان شده بود) چه بر سر شهرستان گذشت گفت: حداقل در جلسات انتخاباتی کسانی شرکت کنید که رای داشته باشند. ( با خنده و تایید حضار همراه شد)

و بالاخره متن: وقتی همایش واقعا تبدیل به جلسه کارآمد با نماینده شد!

ضمن همه انتقادات که شخص نویسنده ممکن است به دلخوش و برگزار کنندگان همایش داشته باشد اما از وقتی خود نماینده شهرستان رفت روی سن گویا تازه جلسه آغاز شد و از حالت کرختی و تعریف و تمجید به حالت پیگیری کارها در آمد و نماینده مدام به اعتبارات و پروژه ها و مسئولین آنها اشاره می کرد و می گفت اینها را پیگیری کنید و ای کاش همه جلسه به این صورت برگزار می شد تا شاید گرهی در آن باز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه