نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

استانی شدن اردوهای دانش آموزی راهکاری برای جلوگیری از حوادث انسانی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار آن شد که وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر در قالب یک بخشنامه به طریق سراسری، در راستای انتقال اردوهای ملی به استانی اقدام کند.

استانی شدن اردوهای دانش آموزی راهکاری برای جلوگیری از حوادث انسانی است
به گزارش۸دی،‌ جبار کوچکی نژاد درباره وضعیت برگزاری اردوهای دانش آموزی در کشور، گفت: خروج اردوهای دانش آموزی از ملی به استانی تصمیم مناسبی است اما باید در این راستا اردوهای زیارتی و راهیان نور به صورت استثنا در نظر گرفته شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که استان‌های مختلف ظرفیت برگزاری اردوهای علمی را دارند نباید این اردوها به خارج از استان انتقال یابند زیرا با توجه به اینکه شرایط جاده‌های کشور مناسب نیست، ضرورتی برای برگزاری این اردوها در خارج استان احساس نمی‌شود.

کوچکی نژاد افزود: نباید با برگزاری اردوهای غیرضروری علاوه برتحمیل هزینه‌های سنگینی به آموزش و پرورش، جان دانش آموزان را نیز به خطر انداخت.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای انتقال اردوهای ملی به استانی به استثنای اردوهای زیارتی و راهیان نور تعلل نکند؛ این امر باید هرچه سریعتر در قالب یک بخشنامه به طریق سراسری اجرایی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استانی شدن اردوهای دانش آموزی راهکاری برای جلوگیری از حوادث انسانی است، یادآورشد: اردوهای زیارتی و راهیان نور توجیه منطقی دارد که در راستای  اردوهای ملی برگزار شود.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه