مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان آستارا خبر داد

تجهیز ۲۰ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا

مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان آستارا گفت: ۱۹۱ کلاس درس در قالب ۲۰ مدرسه دولتی و غیردولتی برای اسکان فرهنگیان در طول تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است که ۱۹ مدرسه دولتی و دو مدرسه غیردولتی هستند.

تجهیز ۲۰ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا

به گزارش هشت دی،سید سجاد موسوی  در آستارا اظهار کرد: ۱۹۱ کلاس درس در قالب ۲۰ مدرسه دولتی و غیردولتی برای اسکان فرهنگیان در طول تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است که ۱۹ مدرسه دولتی و دو مدرسه غیردولتی هستند.

مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان آستارا تعداد کلاس‌های ویژه، الف و ب را به‌تربیت ۱۰، ۷۷ و ۱۰۴ کلاس درس دانست و تصریح کرد: کلاس‌های مذکور به امکانات رفاهی نظیر فرش، موکت، یخچال، تلویزیون، تشک، پتو، گاز سه‌شعله و سیستم گرمایشی مجهز هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات نوروزی به گردشگران فرهنگی توسط ۵۲ نفر از عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان آستارا واقع در آموزشگاه استثنایی عدالت بیان کرد: اسکان گردشگران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان آموزش‌وپرورش از ۲۸ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۳ فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

موسوی از توزیع پنج‌هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: بروشورهای مذکور به‌منظور رفاه حال مسافران در راستای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و مدارس فعال طرح اسکان، بین گردشگران و مسافران توزیع می‌شود.

این مسئول به نوبت‌دهی اسکان فرهنگیان از طریق سیستم هوشمند در مدارس شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: واحدهای آموزشی ظهیرنیا و پروین اعتصامی با ۲۰ کلاس مجهز از آغاز فعالیت ستاد مذکور در سامانه نوبت‌دهی هوشمند اسکان فرهنگیان به‌منظور پذیرش اینترنتی گردشگران فرهنگی فعال هستند.

وی تعداد گردشگران فرهنگی ساماندهی‌شده در مدارس این شهرستان در نوروز ۹۶ را ۱۳ هزار و ۸۲۳ نفر در قالب سه‌هزار و ۸۴۱ خانوار دانست و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان آستارا سال گذشته به‌لحاظ پذیرش گردشگران فرهنگی پس از ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک رشت در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه