استاندار گیلان: خانواده شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند

استاندار گیلان خانواده های معظم شهدا را نماد صلابت، استواری و مقاومت دانست و گفت: دلسوزان واقعی نظام و انقلاب اسلامی، با هدف تقویت و رفع کاستی ها ، انتقاد می کنند.

استاندار گیلان: خانواده شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند

به گزارش۸دی، به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، مصطفی سالاری در این دیدار خانواده شهیدان یوسفی به مناسبت وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت مادران و همسران شهدا اظهار کرد: کسی که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور، سه فرزند خود را تقدیم می کند، تعلق خاطر خود به کشور، نظام و انقلاب را ثابت کرده؛ این عزیزان هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند و اگر هم بعضا با صدای بلند سخن می گویند، یقینا بخاطر دغدغه مندی شان است.
وی با اشاره به این مطلب که کاری نکنیم مردم نسبت به نظام و انقلاب بدبین شوند، ادامه داد: متاسفانه بعضا دیده می شود افرادی که در دوران انقلاب و جنگ کوچکترین هزینه ای نداده اند، صدایشان از دغدغه مندان نظام که ازخودگذشتگی و ایثارشان ثابت شده ، بیش‌تر است؛ البته آغوش نظام به روی همه مردم باز است اما اینکه این عده قلیل، شتابان تر از سایرین حرکت کرده و دیگران را تخریب کنند، ناصحیح است.
سالاری با بیان اینکه کسانی که به نظام و انقلاب تعلق خاطر دارند هیچگاه بدان لطمه وارد نمی کنند، خاطرنشان کرد: اگر مردم همچون همیشه پای کار باشند، مشکلات کشور قابل حل است.
در پایان این نشست استاندار گیلان از مادر شهیدان یوسفی تجلیل کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه