استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه:

مردم نباید بازیچه تلافی های سیاسی ها مسئولان شوند/ بعضی اوقات بی انصافی به اوج خود می رسد

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ کس در هیچ جایگاهی نمی تواند نقش مردم را نادیده بگیرد، گفت: در انجام و امور کار مردم نباید بازی سیاسی راه بیندازیم و مردم را بازیچه تلافی های سیاسی ها خود نکنیم.

مردم نباید بازیچه تلافی های سیاسی ها مسئولان شوند/ بعضی اوقات بی انصافی به اوج خود می رسد

به گزارش خبرنگار هشت دی، ظهر امروز مصطفی سالاری در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در سالن شهید انصاری استانداری گیلان ضمن اینکه اصحاب رسانه مسبب پیشرفت جامعه خواهند بود، اظهار کرد: اصحاب رسانه مهمترین عامل امر به معروف و نهی از منکر خطاب به دولت، جامعه، مردم و مسئولین هستند.

وی با بیان اینکه دولت روحانی در طول عملکرد خود اثبات کرده است که حامی رسانه ها است، افزود: دولت و شخص روحانی فضا را برای انتقاد باز کرده است و مانع تعرض به مطبوعات شده است و مابقی مسئولین باید جنبه نقدپذیری داشته باشند زیرا کسی مصون از اشتباه نیست.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نقد صحیح می بایست مبتنی بر آمار و اطلاعات صحیح باشد درباره بکارگیری جوانان و بانوان، گفت: در بحث انتصابات نظرات مختلفی وجود دارد که و نیازمند به فرهنگ سازی است تا افراد با سابقه کار زیاد یک فرد جوان را کنار خود بپذیرد.

عالی ترین مقام دولت در استان تصریح کرد: بنا بر تأکید رییس جمهور و قانون از ۱۶فرماندار استان گیلان خواستیم در بین معاونین و یا مشاوران خود یک خانم را منتصب کنند و نیز بزودی از ظرفیت جوانان استفاده می شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن استان گیلان، بیان کرد: گیلان همواره استانی پر رفت و آمد است که در صورت عدم مدیریت صدمات زیست محیطی، اجتماعی و… زیادی خواهیم داشت.

سالاری درباره برنامه استانداری در حوزه گردشگری، گفت: گردشگری مختص یک دستگاه نیست و تحت تعامل بین ۱۲_۱۳دستگاه است و دستگاه ها درباره برخی پروژه ها مانند ساخت تله کابین اختلاف بین خود را باهم حل کنند.

عالی ترین مقام دولت در استان گیلان تصریح کرد: ‌رویکرد اصلی ما حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی است و درخصوص بوم گردی اینکه چه کسی از وام استفاده کند و چه کسی بی نیاز از وام باشد می بایست زیر نظر طرح هادی روستا و بنیاد مسکن باشد.

** مردم نباید بازیچه تلافی های سیاسی ها مسئولان شوند

سالاری با بیان اینکه استان گیلان دارای فرصت های تجاری خوبی است، افزود: درباره صنایعی که تعطیل شدند پیگیری های زیادی جهت ارائه تسهیلات و حل مشکلات واحدهای صنعتی انجام شده است و همچنان درحال پیگیری و بررسی است و همه موظفیم برای حل مشکلات اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: باید مانع احساس خطر و نگرانی بخش خصوصی باشیم، اضافه کرد: اگر مدیری سهوا یا عمدا اشتباهی کرد باید صرف نظر از نگاه جناحی جهت، آبادانی و توسعه گیلان بدون نگاهی سیاسی اقدام کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ کس در هیچ جایگاهی نمی تواند نقش مردم را نادیده بگیرد، گفت: در انجام و امور کار مردم نباید بازی سیاسی راه بیندازیم و مردم را بازیچه تلافی های سیاسی ها خود نکنیم.

** واکنش استاندار گیلان به وضعیت بی آر تی رشت

عالی ترین مقام دولت در استان گیلان درباره وضعیت زیرساخت های استان گیلان، ابراز کرد: بیمارستان ها، کمربندی ها، راه آهن که کارهای جزیی آن درهرحال اتمام است و در کنار آن مناطقی مانند منطقه آزاد انزلی و… وجود دارد که می بایست از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

سالاری درباره مسئله بی آر تی شهر رشت با بیان اینکه با زیرسوال بردن یکدیگر مخالف هستم و اینکه یگوییم گروه قبلی درست فکر کردند یا این گروه درست تر فکر می کنند درست نیست، گفت: یک‌گروهی که در دوره قبل بودند و پیاده راه فرهنگی و بی آر تی را تصویب کردند امروز هم همان ها هستند ولی بطور کل باید کار کارشناسی و بر مبنای منفعت مردم انجام‌شود.

** بعضی اوقات بی انصافی به اوج خود رسیده است

استاندار گیلان با بیان اینکه از انتقادات و پیشنهادات استفاده می کنم، گفت: در جایی اگر صدایم بلند می شود از بی حوصلگی یا خصومت با شخص و گروه خاصی نیست در آنجا دیگر بی انصافی به حداکثر و اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه هرآنچه که خداوند به گیلان داده است در حد اعلا و کامل داده است، افزود: اگر درست فکر و عمل کنیم و بدور از انتقام جویی و سیاسی بازی عمل کنیم هیچ کس در این استان نباید مشکل معشیتی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه