استاندار گیلان:

اگر کسی در دولت سلامت کاری را حفظ نکند با آبروی دولت بازی کرده است

استاندار گیلان، گفت: اگر کسی در سیستم دولت سلامت کاری را حفظ نکند، با آبروی دولت بازی کرده که حتما برخورد می کنیم.

اگر کسی در دولت سلامت کاری را حفظ نکند با آبروی دولت بازی کرده است

به گزارش ۸دی، مصطفی سالاری صبح امروز در مراسم بهره برداری از ۱۴۸۱ واحد مسکن مهر استان که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و بصورت همزمان در لاهیجان انجام شد، گفت: آنهایی که فکر می کنند می توانند اشتباهات و بدنامی خود را با بردن آبروی مردم جبران کنند، بنده به آنان هشدار جدی می دهم و از مردم می خواهم که آنها را قضاوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای قلم در دست دارند که به ظاهر ممکن است نافذ باشد، اما حق ندارند کار خطا انجام دهند؛ این قلم مقدس است و در جاهایی که سوء استفاده شود، مردم قضاوت می کنند.

استاندار گیلان بیان داشت: کسانی که فکر می کنند آبروی خادمان مردم را می توانند ببرند، اشتباه می کنند؛ خدا به کسی که با آبروی دیگران برای خود به ظاهر آبرو بخرد، رحم نمی کند.

دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه قلم ارزش دارد و مقدس است، اضافه کرد: ما قرار است برای مردم کار کنیم نه اینکه انتقام گیری صورت گیرد و نه اینکه از اختیار و قلم خودمان، سوء استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قلم همه جا ارزش دارد، اگر من استاندار و فرماندار هم سوء استفاده کنیم، تقدس شکنی کرده ایم، اینطور نیست که بعضی ها خودشان را مصون بدانند و بگویند مسئولیت متوجه عده ای است بلکه همه با هم بایستی برای مردم کار کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فضا برای همکارانم سخت است، گفت: اوایل سال آینده به تفصیل و مصداقی در جمع بزرگی از مردم، صریح سخن می گویم و از علما و روحانیون می خواهم که در این بخش ورود کنند.

دکتر سالاری با بیان اینکه همکاران ما از پاک ترین، کار بلد ترین و درست ترین افراد هستند، تصریح کرد: نمی گویم که مجموعه ما ایراد ندارد، در جاهایی که ایراد هست؛ می پذیریم هرکس که تذکر دهد، قدردانی هم می کنیم و اگر نیاز به برخورد باشد در داخل سیستم برخورد هم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی در سیستم دولت سلامت کاری را حفظ نکند، با آبروی دولت بازی کرده که حتما برخورد می کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه از دارندگان قلم هم می خواهم امانت دار بوده و در مسیر مردم گام بردارند، اظهار کرد: اینطور نیست که کار و خدمت به مردم را متوقف کنیم؛ مسئولیت امانتی در دست ماست.

دکتر سالاری اظهار کرد: از همکارانم می خواهم که با شجاعت کار کنند، زیرا آبرو دست خداست؛ کسی که درست و سالم برای مردم کار کند، توقف ها و موانع به آبرویش لطمه نمی زند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات مجموعه های مسکن مهر گفت: در مسکن مهر رشت بدون شبکه فاضلاب با مشکل روبرو خواهیم شد و رفع مشکل فاضلاب در شهرهای دارای مسکن مهر، باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در مسکن مهر رشت بدون شبکه فاضلاب، نه تنها برای بهره برداران و ساکنان آن مکان، بلکه برای پایین دستی که این فاضلاب ها سرازیر و وارد شهر می شود و رودخانه ها را آلوده و حتی اثراتش به تالاب انزلی که میراث ملی و بین المللی است، خواهد رسید.

دکتر سالاری اظهار داشت: در شهرهایی که شبکه فاضلاب وجود دارد، این اتصال را ایجاد و آن را به شبکه عمومی فاضلاب شهر الحاق می کنیم.

وی با اشاره به دسترسی به رینگ در مسکن مهر خاطرنشان کرد: این مورد بایستی مورد توجه قرار گیرد در غیراینصورت نه تنها برای کسانی که رفت و آمد می کنند بلکه ترافیک سرازیر شده و در جاهای دیگر نیز گره های ترافیکی ایجاد می کند.

مراسم بهره برداری از ۱۴۸۱ واحد مسکن مهر شهرهای رشت، بندر انزلی، آستارا، آستانه اشرفیه، رودبار، رستم آباد، لوشان، لنگرود، فومن و تالش، امروز (پنجشنبه) به صورت همزمان و نمادین در مسکن مهر لاهیجان به بهره برداری رسید.

منبع: استانداری گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه