نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

خسارات خریداران آدینه را تمام و کمال پرداخت می‌کنم/اتمام تحویل واحدهای مجتمع آدینه تا ۱۵ ماه دیگر به خریداران

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه پروژه آدینه باید در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد گفت: اتمام واگذاری و راه‌اندازی همه واحدهای مجتمع آدینه تا ۱۵ ماه دیگر انجام خواهد شد.

خسارات خریداران آدینه را تمام و کمال پرداخت می‌کنم/اتمام تحویل واحدهای مجتمع آدینه تا ۱۵ ماه دیگر به خریداران

به گزارش ۸دی آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در حاشیه نشست با مدیران آموزش‌وپرورش گیلان به مناسبت هفته امور تربیتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مربیان پرورشی نقش مهمی را در پرورش اسلامی آینده‌سازان کشور دارند اظهار کرد: آموزش‌وپرورش رکن نظام تربیتی در جامعه است.

وی با بیان اینکه آزادی تا مرز قانون اساسی که بیش از ۹۸ درصد مردم به آن رأی داده‌اند جزو حقوق ملت در جامعه اسلامی است افزود: غرب به دنبال ضربه زدن به‌نظام تربیت دینی در کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ائمه جمعه شهرستان‌های استان مرتب در مدارس حضور دارند گفت: توصیه و تأکیدم بر ائمه جمعه توجه به ارائه و ترویج سبک زندگی اسلامی و نظام خانواده است.

قربانی با اشاره به اینکه فضای مجازی بدون داشتن سواد رسانه‌ای از آسیب‌های جدی در مسیر تربیت نونهالان، نوجوانان و جوانان است، تصریح کرد: اخلاق اسلامی در فضای مجازی باید رعایت شود.

*امام خامنه‌ای صدیق دیروز و مولای امروز من است

وی با تأکید بر اینکه اطاعت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین ویژگی مؤمنان است، اظهار کرد: امام خامنه‌ای صدیق دیروز و مولای امروز من است و از بزرگ‌ترین افتخاراتم خدمت در جایگاه نمایندگی معظم‌ است.

امام‌جمعه رشت خاطرنشان کرد: آشنایی و ارادت ما با مقام معظم رهبری به سال ۱۳۳۴ و پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در دوران تحصیل و مبارزات با رژیم طاغوت برمی‌گردد.

* تحویل مجتمع آدینه به خریداران

قربانی با اشاره به زمان تحویل واحدهای تجاری مجتمع آدینه رشت به خریداران گفت: درنهایت و به ترتیب و طبق قرارداد به‌صورت چندمرحله‌ای تا ۱۵ ماه دیگر تمام واحدهای مجتمع آدینه را به خریداران محترم تحویل داده و راه‌اندازی می‌کنیم و پرونده واگذاری واحدهای آدینه بسته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شخصاً پیگیر روند اتمام پروژه آدینه است اظهار کرد: از خریداران به دلیل عدم تحویل به‌موقع واحدها که به دلایل متعدد که مسئولان پروژه نتوانستند واحدها را تحویل دهند عذرخواهی ‌می‌کنیم و به مسئولان دفتر گفته‌ام که خسارت تأخیر نیز طبق قرارداد تمام و کمال به خریداران پرداخت شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مجتمع آدینه و سایر مجموعه‌ها به‌منظور کسب درآمد برای مصلی و حوزه‌های علمیه احداث شدند افزود: تمام این اموال و دارایی‌ها به‌صورت امانت در اختیار نماینده ولی‌فقیه در استان‌ها برای اداره حوزه‌های علمیه، مصلی، کلاس‌های قرآنی و معرفتی، کمک به ایتام، فقرا و نیازمندان و با نظارت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در موارد فوق‌الذکر هزینه می‌شود.

*تسریع در اجرای آدینه و نظارت نماینده ولی‌فقیه بر امور

قربانی با اشاره به اینکه به‌جز یک واحد مسکونی در لاهیجان هیچ ملکی ندارم گفت: نواقصی از اقدامات و کارهای برخی افراد درگذشته درباره مجتمع آدینه باقی‌مانده بود که بنده در حال برطرف کردن آن نواقص هستم.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین افتخارمان این است که سپر و پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم افزود: ثواب تمام‌کارهای خوب را تقدیم مقام معظم رهبری کرده و قصورها و نقصان‌ها را به جان می‌خرم.

امام‌جمعه رشت تصریح کرد: اینکه گفتیم این‌ها همه زیر نظر مقام معظم رهبری است بدین منظور بود که این اموال و املاک ملک شخصی بنده و مربوط به این‌جانب نیست و ما فقط امانت‌داریم همان‌طور که در زمان حیات آیت‌الله احسان‌بخش در اختیار ایشان بوده و بعد از بنده نیز در اختیار مسئول بعدی خواهد بود و خدای‌نکرده ما نخواستیم بگوییم که تعلل ما و مشکلات از ناحیه رهبری عزیز است و این حرف ما را آقایان تقطیع و بد تفسیر کرده‌اند.

*حوزه بین‌المللی امیرالمؤمنین (ع) گیلان را قطب فرهنگی منطقه می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به چگونگی احداث حوزه بین‌المللی امیرالمؤمنین (ع) خاطرنشان کرد: این حوزه علمیه، گیلان را در آینده نزدیک به قطب فرهنگی و مذهبی منطقه تبدیل می‌کند و کتابخانه فاخر و ارزشمندم را که تمام سرمایه زندگی‌ام است وقف حوزه امیرالمونین (ع) کرده‌ام.

قربانی با اشاره به احداث ۶۲۷ واحد مسکن محرومین در استان گیلان توسط دفتر نماینده ولی‌فقیه این استان گفت: این واحدها را در اختیار افراد محروم از روحانی و غیرروحانی قرار داده‌ایم و قراراست با هماهنگی برادران سپاه و کمیته امداد تعدادی از این واحدها را در اختیار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا بگذاریم.

*۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مایه ناکامی دشمن

وی با بیان اینکه دشمن به‌ویژه از طریق فضای مجازی به دنبال دو قطبی‌سازی جامعه و نابود کردن بنیان خانواده و اعتقادات مردم است، گفت: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نشان از ناکامی دشمن است.

امام‌جمعه رشت بابیان اینکه باید اخلاق اسلامی را در فضای مجازی ترویج کنیم افزود: برخی با بهره‌گیری از فضای مجازی و ارائه اطلاعات ناقص و تقطیع شده آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

*اشتغال‌زایی اولویت نخست استان باشد

قربانی با اشاره به مشکلات کشاورزان گیلانی اظهار کرد: استاندار و مسئولان دولتی با حمایت از برنج‌کاران و چای‌کاران و کشاورزان گیلانی سبب ارتقای سطح معیشت مردم بصیر و انقلابی و ولایت مدار این استان شوند.

وی بابیان اینکه مردم از برخی عملکردها گله‌دارند گفت: اشتغال‌زایی اولویت نخست استان باشد و تمامی مسئولان باید برای تحقق این مهم تلاش مضاعف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تصریح کرد: از علما، نخبگان، متخصصان و مدیران این استان می‌خواهیم تا خارج از سلایق سیاسی دورهم جمع شده و نقشه و سند پیشرفت و تعالی گیلان را ترسیم، تصویب و اجرا کنند.

*برخورد با گران‌فروشان و تکریم کاسبان امین

قربانی با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار دارند تا تنظیم بازار عید را با دقت بیشتری پیگیری کنند گفت: برخورد با کم‌فروشان و گران‌فروشان بر اساس قانون در دستور کار باشد و پیشنهاد می‌کنم تا کاسبان امین که حامی حقوق مصرف‌کننده هستند توسط خود مردم شناسایی و توسط مسئولان دولتی تجلیل شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه