مسئولین با درک فرهنگ شهید و شهادت پشت سر ولایت حرکت کنند

استاد حوزه و دانشگاه، گفت: فرهنگ جهاد و شهادت اصلی ترین بستر موفقیت آفرین ما است و اگر مسئولین و مردم این فرهنگ را بفهمند که بستر موفقیت پیروزی شهدا هستند پشت سر رهبری حرکت می کنند.

مسئولین با درک فرهنگ شهید و شهادت پشت سر ولایت حرکت کنند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با خبرنگار اعزامی زیتون خبر به مناطق عملیاتی جنوب، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: سال ۹۲ مثل همه سالهای دیگر، سال امتحان بندگان خدا بود که چقدر در مسیر تکلیف الهی و ولایی خود حرکت کردند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب ابتدای سال گذشته دو شعار و دو رهنمود حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای هدایت کشتی انقلاب صادر نمودند که هرکس این دو معنا را فهمید بهتر در مسیر ولایت قدم برداشت.
استاد حوزه و دانشگاه بیان نمود: مقام معظم رهبری این شعار را برای سال انتخاب نمودند تا آسیب های عرصه اقتصاد و سیاست را شناسایی کنیم و با تمام وجود مجاهدانه برای رفع و دفع آنها قدم برداریم، در این راستا تلاش های زیادی صورت گرفت اما حماسه اقتصادی آنگونه که خواسته و مد نظر مقام عظمای ولایت بود، محقق نشد.
وی تصریح کرد: جهاد اقتصادی در انتخابات خلاصه شد در حالی که نگاه رهبری فراتر از انتخابات بود و علیرغم برنامه ریزی در بهبود وضعیت اقتصادی این رهنمود محقق نشد.
ماندگاری با بیان اینکه شهدا صاحبان اصلی نظام و مملکت هستند، بیان نمود: فرهنگ جهاد و شهادت اصلی ترین بستر موفقیت آفرین ما است و اگر مسئولین و مردم این فرهنگ را بفهمند که بستر موفقیت پیروزی شهدا هستند پشت سر امامشان حرکت می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه