تصویربرداری سریال شبکه دو به لنگرود رسید

غفوریان، بازغی، رجبی و دهکردی مقابل دوربین «مرد»

تصویربرداری سریال «مرد» که برای شبکه دو تولید می شود، در لنگرود پی گیری می شود.

غفوریان، بازغی، رجبی و دهکردی مقابل دوربین «مرد»

به گزارش هشت دی، سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن پور این روزها در منزل محرم در لنگرود با بازی مهران غفوریان ادامه دارد.

این در حالی است که تصویربرداری سریال تاکنون به ۹۰ درصد رسیده است و قرار است تا پیش از نوروز به پایان برسد.
اغلب سکانس های این مجموعه در شمال ضبط شده و به گفته یکی از عوامل فقط یک روز در تهران کار تصویربرداری انجام می شود. البته هنوز زمان پخش سریال مشخص نشده است.

مهران غفوریان، پژمان بازغی، پیام دهکردی، مهران رجبی، آزیتا ترکاشوند، مهشید مرندی کهن، آزاده سدیری، سیاوش گرجستانی و مهدی بوستان پرور این روزها مقابل دوربین سریال «مرد» هستند.

سریال «مرد» جدیدترین ساخته فریدون حسن پور است که در ۳۵ قسمت برای شبکه دو ساخته می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دورافتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می کند، داستان قصه «مرد» را شکل می دهد.

ارتفاعات دیلمان، رشت و لنگرود و بخشی هم تهران لوکیشن های اصلی این مجموعه هستند.

تصویربرداری سریال تا پایان سال به طول می انجامد و در انتها گروه به تهران می آید.

بازیگران: پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهدی بوستان پرور، مهشید مرندی کهن، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان. با معرفی: ارمیا قاسمی.

منبع: بانی فیلم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه