فرمانده سپاه قدس گیلان: هیچ دولتی حاضر نشده از افکار و ایده‌های بسیجیان استفاده کند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارائه طرح‌های متعدد سپاه پاسداران برای رفع مشکلات، گفت: هیچ دولتی تاکنون حاضر نشده است تا از افکار و ایده‌های بسیجیان در بخش‌های مختلف استفاده کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان: هیچ دولتی حاضر نشده از افکار و ایده‌های بسیجیان استفاده کند

به گزارش خبرنگارهشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در یازدهمین دوره مجمع عالی بسیج استان گیلان با حضور مدیران ادارات و نهادهای دولتی و سپاه‌های ۱۸ گانه سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات ناجا با اشاره به اسلامی شدن انقلاب در کشور اظهار کرد: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که با لطف خداوند و نگاه امام زمان و منویات مقام معظم رهبری برای رفع این مشکلات باید صدها برابر الان کار و تلاش کرد.

**بسیجیان برای مقابله با دشمن با هیچ‌کس تعارف ندارند

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هزاران نقشه سنگین برای این نظام می‌کشند و با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره مسئله نفوذ، گفت: دشمنان از طریق نفوذ در حال آسیب رساندن به‌نظام هستند و سربازان گمنام امام زمان (عج) سال‌ها زحمت کشیدند و جاسوس‌ها را از چرخه تصمیم‌گیری‌ها دور کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: بسیجیان گل سرسبد کشور هستند که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و حتی با صرف هزینه شخصی خود از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند.

عبدالله پور بابیان اینکه امت بسیجی نظام جمهوری اسلامی ایران از امت زمان پیامبر اکرم بهتر هستند، گفت: اقدامات بسیجیان در حوادث و اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده تشنگی آن‌ها در جهاد با تهدیدات خارجی است و بسیجیان اثبات کردند برای مقابله با دشمنان با هیچ‌کس تعارف ندارد.

**هیچ دولتی تاکنون حاضر نشده از افکار و ایده‌های بسیجیان استفاده کند

وی با اشاره به ارائه طرح‌های متعدد سپاه پاسداران برای رفع مشکلات، بیان کرد: هیچ دولتی تاکنون حاضر نشده است تا از افکار و ایده‌های بسیجیان در بخش‌های مختلف استفاده کند.

عبدالله پور درباره طرح‌های سپاه و بسیج در بخش‌های مختلف ابراز کرد: زائرسرا و حسینیه‌های استان گیلان در کربلا، مشهد و منطقه راهیان نور به دلیل سوء مدیریت مسئولان چندان مناسب نیستند.

وی در ادامه با اشاره به سفر خانوادگی به مناطق راهیان نور، بیان کرد: درصورتی‌که تمام مردم استان گیلان با خودرو شخصی خود و به همراه خانواده به مناطق راهیان نور سفر کنند هزینه اسکان و تغذیه آن‌ها به‌صورت رایگان خواهد بود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان درباره دیگر طرح‌های در دست اقدام سپاه استان گیلان، گفت: سپاه گیلان در حوزه محرومیت‌زدایی با تشکیل گروه‌های جهادی و اجرای طرح‌های مختلف فعال است که یکی از نتایج آن ایجاد ۳ دهستان نمونه در تالش، رودبار و املش است.

** ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان گیلان فاقد مسکن هستند

وی بابیان اینکه این طرح و ایده مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: بر اساس این طرح هر دهستان که دارای ۱۰ تا ۲۰ روستا است در بخش بهداشت، حل کامل مسئله بیکاری و اشتغال در این روستاها و ایجاد سبک زندگی مردم به شکل ایرانی و اسلامی است که یک تحقق بزرگ برای پیشرفت و توسعه آبادانی را در کشور خواهد بود.

عبدالله پور با اشاره به ساخت مسکن مددجویان، بیان کرد: ساخت هزار مسکن مددجویان که تقریباً تمام‌شده و پذیرفتن ساخت ۲هزار واحد دیگر مسکن با همکاری کمیته امداد و دولت از دیگر اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی است.

وی بابیان اینکه ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان گیلان فاقد مسکن هستند، گفت: علاوه بر این تعداد ۴ هزار خانواده در استان گیلان وجود دارد که دارای یک تا ۷معلول هستند.

**در دست گرفتن ۱۰درصد از مدارس کشور با سیستم مردمی منجر به کوچک شدن دولت می‌شود

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در ادامه با اشاره به کوچک کردن دولت بیان کرد: تا امروز دولت تمام سرمایه را صرف هزینه خود و دولتمردان کرده است و در دست گرفتن ۱۰درصد از مدارس کشور با سیستم مردمی منجر به کوچک شدن دولت می‌شود.

وی درباره طرح‌های دفاعی و امنیتی سپاه پاسداران در استان گیلان بیان کرد: طرح گشت محله توسط پایگاه‌های مقاومت، تشکیل گردان‌های بیت‌المقدس نوع الف و در بخش آسیب اجتماعی، طرح جوادالائمه در رشت، لنگرود و لاهیجان جهت مقابله با مواد مخدر و اعتیاد از اقدامات مهم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
می دانید چرا هیچ دولتی تاکنون حاضر نشده از افکار و ایده‌های بسیجیان استفاده کند؟ چراکه افکار و ایده های بسیجیان توحیدی و انقلابی ست و ناسازگار با لیبرالیسم و تفکر غیرالهی و غیرتوحیدی لیبرال هاست.
در حاشیه