مدیر امور آبفار شهرستان آستارا خبر داد

رفع ضعف فشار آب شرب ۱۱۰۰ مشترک روستایی در آستارا

مدیر امور توزیع آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستارا از از رفع ضعف فشار آب شرب روستاهای کانرود، دربند و ویرمونی این شهرستان خبر داد و گفت: برای رفع ضعف فشار آب یک‌هزار و ۱۰۰ مشترک این سه روستا در مجموع بیش از ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رفع ضعف فشار آب شرب ۱۱۰۰ مشترک روستایی در آستارا

به گزارش هشت دی،قاسم کباری در آستارا از رفع ضعف فشار آب شرب روستاهای کانرود، دربند و ویرمونی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای رفع ضعف فشار آب یک‌هزار و ۱۰۰ مشترک این سه روستا در مجموع بیش از ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی رفع ضعف فشار آب در روستاهای دربند و کانرود از توابع بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا را با بیش از ۱۰ میلیون ریال اعتبار دانست و تصریح کرد: برای رفع ضعف فشار آب ۹۰۰ مشترک این دو روستا خط توزیع ۱۱۲ میلی‌متری مجتمع آب‌رسانی کانرود ترمیم و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر امور توزیع آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستارا با بیان اینکه به‌منظور تقویت فشار آب آشامیدنی ۲۰۰ مشترک روستای ویرمونی یک دستگاه الکتروموتور پمپ شناور در مجتمع آب‌رسانی این روستا نصب و راه‌اندازی شد گفت: برای نصب و راه‌اندازی این پمپ بیش از ۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش فارس، شهرستان ۹۱ هزارنفری آستارا با ۶۲ روستا در دو بخش مرکزی و لوندویل در غربی‌ترین نقطه از استان گیلان قرار دارد که در این شهرستان، ۹ هزار مشترک روستایی در ۳۴ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه