رئیسی: حمایت امام و رهبری از مسؤولان حمایت از گفتمان بود نه شخص خاص

تولیت آستان قدس رضوی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: امروز در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی باید به کاستی‌ها هم توجه کرد. تبعیض، فساد و فقری که در کشور وجود دارد زیبنده نظام اسلامی نیست. مردم شاید فقر را تحمل کنند اما هیچ‌گاه با تبعیض نمی‌سازند.

رئیسی: حمایت امام و رهبری از مسؤولان حمایت از گفتمان بود نه شخص خاص

به گزارش ۸دی، در صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس بخشی از اظهارات ایشان در جمع طلاب حوزه علمیه معصومیه قم منتشر شده است:

حوزه های علمیه باید همیشه نسبت به مسائل نظام حساس باشند. اگر این حساسیت از حوزه گرفته شود و نظام خود را برآمده و در پیوند با حوزه نداند آسیب جدی ایجاد می شود.

امروز در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی باید به کاستی‌ها هم توجه کرد. تبعیض، فساد و فقری که در کشور وجود دارد زیبنده نظام اسلامی نیست. مردم شاید فقر را تحمل کنند اما هیچ‌گاه با تبعیض نمی‌سازند.

حمایت امام و رهبری از دولت‌ها در مقاطع مختلف، نه به منزله دفاع از اشخاص، بلکه حمایت از گفتمان و رویکرد انقلابی حاکم بر دولتهاست.

استناد به حمایت امام و رهبری از دولتها تا زمانی وجاهت دارد که مسئولان آن دولتها در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت حرکت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه