به شهدای سرزمین مادری ام ادای احترام می کنم/ گیلانی ها هیچ گاه درمقابل ظلم و ستم ساکت نبودند

بازیگر فیلم های دفاع مقدس، گفت: به جوانان گیلانی توصیه می کنم که بدانند که آبروی کسانی را باید حفظ کنند که آبروی گیلان را خریده اند، یادشان باشد که در بلندی ها و سبزینه گیلان اتفاقات چشمگیر مبارزات مرد تاریخ ساز کشورمان شکل گرفته است.

به شهدای سرزمین مادری ام ادای احترام می کنم/ گیلانی ها هیچ گاه درمقابل ظلم و ستم ساکت نبودند

به گزارش ۸دی نیوز، سید جواد هاشمی در گفتگو با زیتون خبر اظهار کرد: در یک برحه از تاریخ ایران اسلامی بیش از ۲۶۰ هزار مرد میدان عمل آمدند سینه هایشان را در مقابل دشمن سپر کردند و این تعداد کمی نیست برای اینکه ما امروز سربلند و سرفراز زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه ما به شهدا بدهکاریم، افزود:  این بدهکاری تاریخی است به این دلیل که ۸ سال دفاع مقدس تنها دوره جنگ ایران اسلامی است که سرزمینمان را حفظ کردیم.

بازیگر فیلم های دفاع مقدس، ضمن ادای احترام به شهدای گیلان، ابراز کرد: خیلی از گیلانی ها و شهدایی چون بهرام گل آور، سیامک اختر کاویان از شهدای انزلی که هممشهریانم محسوب می شوند و من اصالتا اهل انزلی هستم، انس بسیاری داشته و دارم.

وی متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس توفیق حضور در بین رزمندگان  گیلانی و مازندرانی لشکر۲۵ کربلا را نداشتم اما نسبت به همه شهدای گیلان ادای احترام می کنم.

هاشمی، با بیان اینکه گیلان خطه میرزاکوچک خان است، بیان کرد: گیلانی ها همواره در طول تاریخ نشان دادند در مقابل ظلم و زور ایستادگی کردند و ساکت ننشستند و قیام کردند.

وی، گفت: به جوانان گیلانی توصیه می کنم که بدانند که آبروی کسانی را باید حفظ کنند که آبروی گیلان را خریده اند، یادشان باشد که در بلندی ها و سبزینه گیلان اتفاقات چشمگیر مبارزات مرد تاریخ ساز کشورمان شکل گرفته است.

بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه بهترین بازیش را مربوط به فیلم سیمرغ دانست و ادامه داد: بهترینم بازیم به فیلم سیمرغ بازی در نقش شهید احمد کشوری برمی گردد.

وی ادامه داد: در این مجموعه نقش شهیدی آشنا و کسی که دیده بودند را بازی می کردم و بازی در نقش کسی که مردم آن را دیده اند به مراتب سخت از کشی مثل مالک اشتر است که کسی آن را ندیده است.

هاشمی ابراز داشت: بنده تاکنون در بیش از ۸۰ فیلم با موضوع دفاع مقدس نقش آفرینی کردم ودر این مجموعه ها ۲۸ بار به درجه رفیع شهادت رسیده ام.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا
برهه نه برحه ! فقط بلدین عکس زن و بچه ی مردم رو بگیرین,سواد یخ!
در حاشیه