مجید مظفری در گفتگو با 8دی:

با صدور کارت بازیگری به‌کارگیری بازیگران ضابطه مند می شود/ هیچ‌کسی در این زمینه پاسخگو نیست

بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: گام‌های عملی در زمینه ضابطه‌مند کردن به‌کارگیری بازیگران باید انجام شود اما هیچ‌کسی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند.

با صدور کارت بازیگری به‌کارگیری بازیگران ضابطه مند می شود/ هیچ‌کسی در این زمینه پاسخگو نیست

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در رابطه به فضای حاکم بر انتخاب بازیگران در فیلم ها و سریال های ایرانی، اظهار کرد: مشکلات مربوط به این بحث را بارها و بارها همه‌جا گفته‌ایم اما متأسفانه هیچ‌کسی گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست.

وی افزود: راهکار این است که سندیکای بازیگران به شدت فعال شود و قوانینی گذاشته شود که فقط افرادی که دارای کارت بازیگری هستند بتوانند جلوی دوربین بروند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه مراجع مربوط به این موضوع از جمله وزارت ارشاد و صداوسیما باید ورود کنند، گفت: در حال حاضر، تهیه‌کننده می‌گوید من پول می‌دهم و دلم می‌خواهم که فلان فرد در فیلمم بازی کند، اما نباید این‌طور باشد.

مظفری با تأکید بر اینکه باید همه‌چیز قانونمند و ضابطه‌مند شود، بیان کرد: وقتی برای بازیگران کارت بازیگری صادر شود و فقط افراد دارای این کارت حق بازی کردن در فیلم‌ها و سریال‌ها را داشته باشند، بی‌نظمی‌های موجود از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: ما بارها و بارها مشکلات را در جلسات مختلف مطرح کرده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که انجمن بازیگران تشکیل شود و گام‌های عملی در زمینه ضابطه‌مند کردن به‌کارگیری بازیگران انجام شود، اما هیچ‌کسی به موضوع رسیدگی نمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام درسته
در حاشیه