عیدی ۴۰۰ میلیون ریالی مردم صومعه‌سرا به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا از جمع آوری بیش از ۴۰۰میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری پیش از نوروز خبر داد.

عیدی ۴۰۰ میلیون ریالی مردم صومعه‌سرا به نیازمندان

به گزارش ۸دی نیوز، علیرضا محمدی در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است، اظهار کرد: این سنت حسنه همه ساله همزمان با سراسر کشور با عنوان جشن نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم صومعه‌سرا، در عرصه کمک‌رسانی به همنوعان و نیازمندان همواره حضور فعالی داشته‌اند، افزود: در راستای ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، این نهاد انقلابی را در انجام رسالت خود یاری می‌رسانند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا گفت: مردم شهرستان بیش از ۴۰۰میلیون ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک‌های نقدی و غیرنقدی کردند.

محمدی تصریح کرد: تمام تلاش خود را بکار بستند و کمک‌های مردمی را با شناسایی افراد مستحق و اولویت بندی میان افراد تا شب عید تقسیم کردند.

وی با اشاره به این‌که حضور مردم در جشن ملی نیکوکاری دلگرمی برای مسئولان نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در جشن نیکوکاری نشان دادند در هر جایگاه و شرایطی که باشند همراه و دستگیر نیازمندان هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا با بیان اینکه مددجویان شهرستان از خدمات مرکز نیکوکاری بهره‌مند می‌شوند، تاکید کرد:  در سال۹۲،  یک هزار و ۳۳۸ مددجو از خدمات مرکز نیکوکاری شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر یک مرکز نیکوکاری در مسجد جامع شهرستان در حال فعالیت است، اظهار کرد: این مرکز توانسته ۱۶۰ نیکوکار و خیر را جذب کمیته‌امداد کند.

وی با بیان اینکه بر اساس یک برنامه مدون قرار است برای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت شهر  یک مرکز نیکوکاری تاسیس شود، افزود: بر همین اساس برای هر یک یک‌هزار نفر جمعیت روستا یک مرکز نیکوکاری تاسیس می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه