پدر شهید حدادیان:

شهید بسیجی قائله دراویش داعشی‌صفت اصالت ماسالی داشت / محمدحسین فقط در خط رهبری بود

پدر شهید فتنه دارویش داعشی صفت خیابان پاسدران تهران گفت: شهید حدادیان اصالتی ماسالی داشت

شهید بسیجی قائله دراویش داعشی‌صفت اصالت ماسالی داشت / محمدحسین فقط در خط رهبری بود

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، فرهاد حدادیان با بیان اینکه شهید محمد حسین حدادیان، متولد سال ۱۳۷۴ و دانشجوی علوم سیاسی بود اظهار داشت: خانه پدری بنده ماسال است و ما ساکن خیابان شهید شیرازی ماسال بودیم.

وی افزود: پدرم چند روز قبل به رحمت خدا رفتند و در ماسال خانواده ما مراسمی برای ایشان گرفتند.

پدر شهید حدادیان ادامه داد: پسرم به دنیا تعلق نداشت و همواره تلاش می‌کرد در خط رهبری باشد و هیچ خط دیگری را قبول نداشت.

حدادیان با بیان اینکه آشوب دراویش در تهران تنها همان شب به وقوع نپوسته بود گفت: دراویش افراطی از یک ماه قبل برای مردم محل مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کردند و پسرم با توجه به اینکه بسیجی بود و احساس مسئولیت می‌کرد در این قائله برای پیشگیری از حوادث احتمالی حضور فعال داشت.

وی افزود: در روز حادثه فتنه‌گران ابتدا قصد حمله به پاسگاه محل را داشتند که با هشدار‌ پلیس عقب‌نشینی کردند اما کمی بعد آن حادثه را به وجود آوردند و سه مأمور ناجا به شهادت رسیدند و بعد از آن هم با چوب و سنگ و اسلحه شکاری به سمت مردم و نیروهای ناجا حمله کردند.

پدر شهید حدادیان با تأکید بر اینکه پلیس تمام تلاش خود را انجام داد تا قائله بدون خشونت به پایان برسد گفت: دراویش داعشی‌صفت به تذکرات مأموران ناجا توجه نکردند و به اقدامات خود ادامه دادند و محمدحسین هم که بصورت داوطلبانه در این خیابان حاضر شده بود با همین اعمال دراویش داعشی به شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه