مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام زائران حج تمتع ۹۷ در کلیه دفاتر زیارتی گیلان

فعال گفت: دارندگان فیش های حج تا پایان دی ۸۵ می توانند از امروز با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir و یا کلیه دفاتر زیارتی استان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آغاز ثبت نام زائران حج تمتع ۹۷ در کلیه دفاتر زیارتی گیلان

به گزارشهشت دی، حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان  از آغاز ثبت نام زائران حج تمتع سال ۹۷ از ساعت ۱۰ امروز، اظهار کرد: دارندگان فیش های حج تا پایان دی ۸۵ دعوت می شود با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشخصات کاروان ها در سامانه مذکور به اطلاع متقاضیان رسیده است، افزود: زائران می توانند با مراجعه به کلیه دفاتر زیارتی استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: در حال حاضر ۴۷۱ نفر ظرفیت داریم که در صورت افزایش متقاضیان تشرف به حج تمتع این ظرفیت افزایش می یابد.

فعال با بیان اینکه در حج تمتع گذشته ۶ کاروان از گیلان شامل ۸۲۵ زائر طی سه پرواز از رشت به مکه مکرمه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: ثبت نام امسال در قالب چهار کاروان در شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه، لنگرود و آستارا انجام خواهد شد.

آغاز ثبت نام زائران حج تمتع 97 در کلیه دفاتر زیارتی گیلان

وی با اشاره به اینترنتی بودن ثبت نام، تاکید کرد: حداقل هزینه سفر ۱۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۹۰۰ تومان و حداکثر ۱۶ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۱۰۰ تومان می باشد که زائران طی پنج روز فرصت دارند نسبت به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان اقدام کنند.

آن دسته از دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا پایان دی ۸۵ که در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری اقدام کرده اند، اولویت اول ثبت نام در تاریخ ۸ اسفند محسوب می شود لذا کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا پایان دی ۸۵ اولویت دوم هستند و باید در تاریخ ۱۲ اسفند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه