رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

خط ویژه اتوبوس رشت بدون مصوبه شورای چهارم اجرا شد/ تنها بخشی از هزینه ها هدر رفته است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص خط ویژه اتوبوس گفت: شهردار وقت بدون مصوبه شورا این طرح را اجرا کرد.

خط ویژه اتوبوس رشت بدون مصوبه شورای چهارم اجرا شد/ تنها بخشی از هزینه ها هدر رفته است

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی با اشاره به بررسی های صورت گرفته و مشکلات به وجود آمده در پی اجرای خط ویژه، گفت: خطرات جانی، مشکلات تردد و عرض کم خیابان در حد فاصل میدان دکتر حشمت تا میدان فرهنگ و طرح ترافیکی جایگزینی که این روزها در دست بررسی است سبب شد تا تصمیم بگیریم این طرح در این بخش جمع آوری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: اجرای خط ویژه اتوبوس در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر رشت دیده شده و در شورای سوم هم مصوبه ای داشته است و اعضای شورای وقت مصوب کردند که پس از مطالعات و قبل از اجرا مصوبه دوم اخذ شود و از همان زمان این موضوع در ردیف های بودجه شهرداری رشت وجود داشته است.

وی تصریح کرد: در شورای چهارم علی رغم موافقت ها و مخالفت هایی که وجود داشت طرح بدون مصوبه شورا به مرحله اجرا در آمد.

سید امیرحسین علوی در ادامه گفت: امروز مشخصا نظر کارشناسان این است که این طرح حداقل در حدفاصلی که نرده ها جمع شد کارایی کافی را نداشته است.

رئیس شورا همچنین گفت: مابقی نرده ها در این فاز جمع آوری نخواهد شد و باید در خصوص طرح ترافیکی مطرح شده تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: واقعیت قضیه این است که بخشی از هزینه ها هدر رفته است اما بخش عمده هزینه ها ازجمله نرده ها و ایستگاه ها مجددا استفاده خواهد شد و از بین نخواهد رفت.

علوی در پایان گفت: توسعه حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها از اولویت های شورا است و دو طرح مصوب در این خصوص داشتیم که امیدواریم ۱۰۰ اتوبوس طی ۶ ماه آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت اضافه شود.

رئیس شورا در خصوص آسفالت های شهری نیز گفت: در طرح استقبال از بهاران تا پیش از ۲۵ اسفند آسفالت های رشت ترمیم خواهند شد.

منبع: حرف تازه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشتی
سلام ریاست محترم شورا لطفا بفرمایند که به فرض محال غیرممکن وغیرمعقول ، آیا آن بخش هزینه ی هدر رفته ازجیب مبارک اعضای منفعل وناظر وخاموش شورای شهر رفته یااینکه شهرداری بادست بردن درجیب خالی مردمی که هرروز به بهانه های مختلف پول به شهرداری پرداخته یامی پردازند ،هزینه شده است؟؟ آیا این است فرموده رهبرفرزانه انقلاب که براقتصادمقاومتی تاکیدداشته ودارند؟ آیا آسیب رساندن به توان اقتصادی مردم جز افتخارات مسئولین می تواندباشد؟ آنهمه صفحات آهنی که دردرون زمین به عنوان پایه نرده ها قرار دادند آیا بجز آسیب رساندن به لاستیک ماشین یا گیرکردن به پای مردم خاصیت دیگری برای مادربرخواهدداشت ؟؟مگر اینکه بگوییم که این صفحات روزی تبدیل به نفت و...می شود که ارزش افزوده آن خیلی بیشتراز هزینه هایی است که برای آن شده است.......... فاین تذهبون
در حاشیه