ادامه رشد بهای سکه/ دلار در بازار کمیاب شدارز سکه و فلزات گرانبها

امروز در بازار تهران سکه طرح جدید یک میلیون و ۵۳۵ هزار تومان به فروش رسید و عرضه محدود دلار از سوی برخی صرافی‌ها با نرخ ۴۷۷۱ تومان بود.

ادامه رشد بهای سکه/ دلار در بازار کمیاب شدارز سکه و فلزات گرانبها

به گزارش ۸دی، با وجود بازگشت آرامش به بازار و اجرای سه طرح سرمایه‌گذاری از سوی بانک مرکزی، پیگیری خبرنگار ما از بازار تهران نشان‌دهنده کمیاب بودن دلار و برخی ارزهای عمده است.

نرخی که در سایت‌های درج کننده بهای لحظه‌ای ارز برای دلار منتشر می‌شود، ۴۴۷۱ تومان است و این همان نرخی است که برخی صرافی‌ها از جمله صرافی‌های بانک‌ها عرضه می‌کنند اما برخی صرافی‌های دارنده ارز، دلار را به قیمت ۴۸۰۰ تومان می‌فروشند.

یکی از صرافّان در واکنش به این سوال که نرخ‌ بازار ۴۴۷۱ تومان است، به ما می‌گوید: اگر دلار با این نرخ پیدا کردید، به ما هم بدهید.

در برخی صرافی‌ها درهم و یورو هم عرضه نمی‌شود.

هم‌اکنون اغلب صرافی‌ها یا فقط دلار بانک مرکزی می‌فروشند یا دلار نمی‌فروشند و یا با نرخ حدود ۴۸۰۰ تومان برای فروش قیمت می‌دهند.

در طول چند هفته گذشته بانک مرکزی روزانه میلیون‌ها دلار ارز به بازار تزریق می‌کرد اما پس از کاهش عرضه و تغییر نحوه تزریق ارز، مجددا بازار با کمبود دلار مواجه شد.

هم‌اکنون بهای یورو با ۲ تومان کاهش ۵۴۵۶ تومان، پوند با ۱۳۰ تومان رشد ۶۸۷۰ تومان و درهم با افزایش ۱۴ تومانی ۱۳۲۴ تومان معامله شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه