رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرداد:

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین درگیلان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین در شهرهای استان خبرداد وگفت: دو برنامه محوری نیز در شب و روز ۱۲ فروردین در مرکز استان برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین درگیلان برگزار می شود
به گزارش۸دی، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ فروردین یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز برای نظام مقدس اسلامی است.

وی با بیان اینکه در این روز مردم با رأی ۹۸.۲ درصدی به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند، افزود: هر ساله به مناسبت این روز تاریخی و سرنوشت ساز و بزرگ در نظام مقدس اسلامی مردم جشن ها و برنامه های متنوعی برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نظام مقدس اسلامی را ثمره یک عمر مبارزه مردم ایران زیر سایه ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ۱۲ فروردین سرآغاز احیای اسلام در بحبوحه عصر دنیاپرستی و مال دوستی و بن بست معنویت بود.

وی با تأکید بر حفظ و صیانت از این نظام مقدس به ویژه از سوی جوانان، تصریح کرد: امروز وظیفه نسل جوان پاسداری از میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است که با رشادت و از خودگذشتگی خود این نظام مقدس را از هرگونه توطئه دشمنان در امان نگهدارند.

حجت‌ الاسلام اشجری تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها سبب ایجاد تغییر و تحول در ایران شد بلکه انقلاب اسلامی تاثیرات بسیاری در جهان به‌ ویژه در منطقه نیز داشته و سبب بیداری ملت های آزاده و ایستادگی در برابر ظلم و استعار شده است.

وی در ادامه به برخی از مهم ترین برنامه های اجرایی در سطح استان در سالروز یوم الله ۱۲ فروردین اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت مراسم استانی روز شنبه ۱۱ فروردین مصادف با شب ولادت حضرت امام علی(ع) در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با اشاره به برگزاری این مراسم در سطح شهرهای مختلف گیلان، گفت: روز یکشنبه ۱۲ فروردین نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار آرامگاه سردار جنگل، بقعه سلیمانداراب رشت نیز مراسم ویژه ای برگزار می شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه