خودکشی نافرجام دختر ۱۶ ساله در رضوانشهر

دختری ۱۷ ساله رضوانشهری دیشب خود را از طبقه دوم یک آپارتمان در مسکن مهر بگزاد محله این شهر خود را به پایین پرت کرد.

خودکشی نافرجام دختر ۱۶ ساله در رضوانشهر

به گزارش۸دی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا جعفری خیرخواه” در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در پی تماس های مردمی مبنی بر خودکشی نافرجام دختری ۱۶ ساله؛ ماموران انتظامی شهرستان رضوانشهر جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران درمحل مشخص شد که دختری ۱۶ ساله از طبقه دوم یک مجتمع مسکونی به پایان پریده و پس از شکستن پا و دنده جهت مداوا به بیمارستان شهرستان بندر انزلی منتقل شده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه حال عمومی این دختر در بیمارستان مساعد گزارش شده است؛ بیان داشت: علت و انگیزه وی در دست بررسی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
این لغت (مسکن مهر)خیلی واجب بود درجملات باشد؟ یعنی اقدام بخود کشی دختر۱۷ساله به مسکن مهرربط داره؟ ازنویسنده مطلب درخواست دارم حتما پاسخ دهند. اگرمسلمان و پیرو حق هستید نظر این حقیر دربرابر خدای متعال را حذف نکنید و پاسخ دهید. اگر نیستید واگذارتان به خدای متعال؛ چرا که هدف بنده امر به معروف ونهی ازمنکراست؛ استفاده از پروپاگاندا منکر است. اگر خواستید بنویسید تا درمورد پروپاگاندا شرح دهم. سبب این اقدام به خودکشی را در کارنامه بیست ویک ساله جریان سیاسی لیبرال کشور، در مواد؛ سیاست- اقتصاد- فرهنگ بجوئید.
در حاشیه