نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

استیضاح وزیر راه بعد از تعطیلات یک هفته ای مجلس پیگیری می شود/ دیگر جایی برای فرصت دادن به آخوندی وجود ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده اند، گفت: دیگر جایی برای فرصت دادن به آخوندی وجود ندارد.

استیضاح وزیر راه بعد از تعطیلات یک هفته ای مجلس پیگیری می شود/ دیگر جایی برای فرصت دادن به آخوندی وجود ندارد

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی با توجه به حوادث اخیر از جمله سانحه هوایی مربوط به هواپیمای تهران ـ یاسوج، برف و کولاکی که اخیراً در کشور بروز کرد و برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی به منظور خرید هواپیما توسط وی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر را امضا کرده اند و بعد از تعطیلات مجلس این موضوع پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آخوندی یک بار به خاطر حادثه قطار تهران ـ مشهد به مجلس فراخوانده شده است، گفت: در آن برهه از زمان نمایندگان مجلس فرصت دوباره ای به او دادند تا در خدمت مردم باشد اما فکر می کنم دیگر جایی برای فرصت دادن به وزیر راه و شهرسازی وجود ندارد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: مجلس با قاطعیت در این زمینه برخورد خواهد کرد.

وی در رابطه با جزییات سانحه هوایی پرواز تهران ـ یاسوج، گفت: مباحثی از این قبیل که چه کسانی در این حادثه مقصر بوده اند، اگر هواپیما نقص فنی داشته چرا به آن اجازه پرواز داده شده است و… باید از طریق قوه قضائیه پیگیری و مجازات های لازم در نظر گرفته شود و الان مجلس به وظیفه خودش در زمینه تنبیه وزیر عمل میکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه