آخرین جزئیات از پرونده اغتشاشگران پاسداران از زبان رئیس پلیس

رئیس پلیس پایتخت گفت: کسانی که در این آشوب‌ها حضور دارند از آن سوی آبها و سایت‌ها و افراد معاند خط گرفته‌اند.

آخرین جزئیات از پرونده اغتشاشگران پاسداران از زبان رئیس پلیس

به گزارش ۸دی، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم یادبود چهار شهید ناآرامی‌های اخیر خیابان پاسداران که بعد از ظهر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مراسم امروز بزرگداشت شهدایی است که در راه مبارزه با خرافه و آن هایی که از مسیر منحرف شده بودند و تلاش داشتند با رفتارهای نادرست اقدامات ضد امنیتی انجام دهند، به شهادت رسیدند.

وی با بیان این مطلب که کسانی که در این آشوب‌ها حضور دارند از آن سوی آبها و سایت‌ها و افراد معاند خط گرفته‌اند، گفت: اما مردم نشان دادند که راهشان را از این افراد و جریان ها جدا کرده اند و امروز هم با حضورشان این قدردانی از شهدا را به اثبات رسانده اند. حضور مردم در این مراسم حضوری معنادار بود و این حضور به نوعی نشانه تکریم از شهدا و این عزیزان بود.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: همکاران من در پلیس و عوامل بسیج از دستگاه قضایی می‌خواهند که با خاطیان و عاملان این جنایت که علی رغم اولتیماتوم و هشدار پلیس این فجایع را انجام دادند برخورد کند.

وی تاکید کرد: ما خواستار اشد مجازات برای عاملان این حوادث بویژه راننده اتوبوس و خودروی سمندی هستیم که با رفتار خود منجر به شهادت چهار مأمور ولایت شدند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه