عضو هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت گیلان:

دولت مطالبات ۳ساله کارمندان سهام عدالت را پرداخت کند/ علاوه بر تأمین اجتماعی و دارایی به خانواده هایمان هم بدهکاریم

عضو هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت گیلان با بیان اینکه حدود ۳سال است که حقوق و مطالباتمان کارمندان سهام عدالت پرداخت نشده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ بار تجمع کردیم و مدارک بسیاری ارائه دادیم اما چیزی عایدمان نشده است.

دولت مطالبات ۳ساله کارمندان سهام عدالت را پرداخت کند/ علاوه بر تأمین اجتماعی و دارایی به خانواده هایمان هم بدهکاریم

به گزارش هشت دی، به نقل از «دیارباران»، مرتضی صالحی در تشریح تجمع اخیر کارمندان تعاونی های سهام عدالت اظهار کرد: دولت یازدهم همه چیز را به دست سازمان خصوصی سازی سپرده است و تمام بودجه اعتبارات که مربوط به حق و حقوق کارمندان است برای خود برداشته است و به کارمندان اجازه کار کردن نمی دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ بار تجمع کردیم و مدارک بسیاری ارائه دادیم اما چیزی عایدمان نشده است،‌ گفت: مسئولان باید به فکر ۱۵۰۰ کارمند سهام عدالت کشور باشند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت گیلان با اشاره به بدهکاری های سهام عدالت گیلان بیان کرد: حدود سه سال است که در کل کشور هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده ایم و در حال حاضر به تامین اجتماعی و دارایی بدهکار هستیم ما در اینجا کارگر، کارمند و مدیر هستیم که در زندگی شخصی به خانواده خود هم بدهکاریم‌.

صالحی از خودکشی چند تن و تصادف بعضی از همکاران خود در مسیر تجمعات اخیر خبر داد و گفت: اگر اضافه کار برای کارمندان واریز نشود نمی توانند زندگی کنند ولی ما سه سال است که هیچ مطالباتی دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه زیرمجموعه های سهام عدالت، بانک و موسسات بسیاری است افزود: اگر بر فرض دولت ما را نمیخواهد با پرداخت حق و حقوقمان ما را در زیرمجموعه ها مشغول به کار کند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه