نماینده مردم انزلی :

رونق گردشگری موجب رونق اقتصاد انزلی است/ شهرستان توریستی بندرانزلی نیازمند نگاه ویژه مسئولان

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ضرورت افزایش خدمات شهری در آستانه نوروز گفت: شهرستان توریستی بندرانزلی نیازمند نگاه ویژه مسئولان شهرستان و استانی است.

رونق گردشگری موجب رونق اقتصاد انزلی است/ شهرستان توریستی بندرانزلی نیازمند نگاه ویژه مسئولان

به گزارش هشت دی، حسن خسته بند  در رشت با اشاره به اقدامات ستاد ساماندهی سواحل در عید نوروز اظهار کرد: شهرستان بندرانزلی یک شهرستان توریستی بوده و مسئولان باید به آن نگاهی ویژه داشته باشند.

وی با تقدیر از اقدامات مطلوب ستاد ساماندهی سواحل در بندرانزلی افزود: فرمانداری بندرانزلی در بخش ساماندهی سواحل همت خوبی دارد و در هدایت شهرداری خوب کوشیده است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه تعامل فرمانداری با مجموعه شهرداری انزلی افزایش سطح رضایتمندی مردم به‌ویژه مسافران و گردشگران است گفت: باید تلاش‌ها در رابطه با ستاد ساماندهی سواحل بیشتر شود تا میهمانان نوروزی خاطره‌ای خوش را از انزلی به یادگار داشته باشند.

خسته بند با تأکید برافزایش خدمات شهری در آستانه سال نو تصریح کرد: شهر بندرانزلی با توجه به موقعیت توریستی که دارد همیشه باید آراسته و تمیز از زباله‌ها باشد و خدمات شهری نظیر روشنایی معابر و اسکان‌های نوروزی هم به‌صورت کامل در شهرستان محیا باشند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی سواحل و ستاد تسهیلات سفر در استان و شهرستان باید در افزایش خدمات‌رسانی بکوشند بیان کرد: باید هر چیزی که برای توریست و مسافران نظیر امنیت پایدار و زیرساخت موقت و دائمی نیاز است فراهم باشد تا بارونق گردشگری اقتصاد منطقه به‌ویژه مردم انزلی رونق یابد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه