کشورهای منطقه چون خمینی ندارند، نمی‌توانند از بیداری اسلامی حفاظت کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: کشورهای منطقه به دلیل اینکه خمینی ندارند، نمی‌توانند از بیداری اسلامی حفاظت کنند.

کشورهای منطقه چون خمینی ندارند، نمی‌توانند از بیداری اسلامی حفاظت کنند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در یادواره شهید گمنام و ۵۵ شهید والامقام دستک و حومه در مسجد جامع این شهر با قدردانی از حضور مردم در مراسم یادواره شهدا اظهار کرد: مردم در روستایی کوچک احترام بسیاری به شهدا قائل هستند.

وی افزود: پس از گذشت سال‌ها هنوز مردم راه شهدا را دنبال می‌کنند که انقلاب هرچه دارد مدیون خون شهداست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مرگ به معنای نابودی نیست، تصریح کرد: با مرگ تنها بین جسم و روح فاصله می‌افتد و خداوند در قرآن کریم فرمود کسانی که در راه خدا کشته شدن نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل، آیت‌الله بهجت و شهدا زنده هستند، گفت: در این دنیا می‌توان به خدا وصل شد و جوانان باید تلاش کنند با خدا باشند و خدا را در تمام حالت‌های زندگی در نظر بگیرند.

آقاتهرانی با تصریح براینکه شهدا در بهشت نزد خدا هستند، افزود: شهدا برای دفاع از اسلام به جبهه‌ها رفتند و خانواده‌های شهدا تلاش می‌کنند نام آنها بیشتر در جامعه ترویج یابد.

وی با بیان اینکه بسیاری از نسل جدید شهدا و امام را ندیده‌اند، ادامه داد: نسل جدید احساس می‌کند شهدا برای خدا شهید شدند و باید نام آنها را احیا کنند.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها باید برای رضای خدا باشد تا انسان زنده بماند، تصریح کرد: انسان با اتصال به خدا بی‌نهایت می‌ماند.

وی انجام کارها و فعالیت‌ها برای رضای خدا را موجب ماندگاری نام انسان دانست و خاطرنشان کرد:‌ جامعه باید دنبال ولایت فقیه باشد و از ولایت فقیه پاسداری کند.

آقاتهرانی به حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا موج‌سوار است و کشورهای اسلامی باید از بیداری اسلامی حفاظت کنند.

وی اضافه کرد: کشورهای منطقه به دلیل اینکه خمینی ندارند، نمی‌توانند از بیداری اسلامی حفاظت کنند.

آقا تهرانی جایگاه ولایت فقیه را بسیار مهم و ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد:‌ وجود ولایت فقیه در کشور بارها فتنه فتنه‌گران را خنثی کرده است.

وی افزود: نعمت‌های بسیاری در کشور داریم که از برکت ائمه (ع) است و ما را به ولایت فقیه وصل می‌کنند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه شهدا با خون خود نظام را آبیاری کردند، یادآور شد: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر و قوی‌تر شده است و راحت‌تر به نتایج بهتری می‌رسیم.

آقاتهرانی تداوم راه شهدا را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: شهدا برای خدا از همه چیز گذشتند و فعالیت‌‌ها باید برای رضای خدا باشد.

به گزارش فارس در پایان مراسم مذکور آقاتهرانی حاضران را با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) به فیض رساند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه