کی روش سرمربی ازبکستانی ها شد؟!

آخرین اخبار درباره کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این است که وی با فدراسیون فوتبال ازبکستان توافق کامل کرده است.

کی روش سرمربی ازبکستانی ها شد؟!

به گزارش۸دی، به نقل از uzdaily، فدراسیون فوتبال ازبکستان در بیانیه ای رسما اعلام کرد با سرمربی جدید تیم ملی این کشور به توافق رسیده است. البته فدراسیون فوتبال ازبک ها تاکید کرد که نام سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا پایان جولای ۲۰۱۸ اعلام نمی شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ازبکستان یعنی «امیت اخمدجونوف» که در دبی به سر می برد از مذاکرات نهایی خبر داد و تاکید کرد که سرمربی جدید ازبکستان انتخاب شده است اما به دلیل اینکه سرمربی جدید هدایت تیم ملی یک کشور دیگر را بر عهده دارد و با این تیم در جام جهانی هم شرکت می کند نام او تا پایان جولای اعلام نخواهد شد.

تا زمان آغاز به کار سرمربی جدید در ازبکستان، تمرینات تیم ملی این کشور زیر نظر انجمن مربیان فوتبال این کشور برگزار می شود.

سایت ازبک دیلی اما صریحا از نام سرمربی جدید تیم ملی ازبکستان یاد می کند و او کسی نیست جز کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران . کی روش سرمربی ازبکستان شده است؟ برای اینکه پاسخ این سوال را بدانیم باید تا پایان جولای صبر کنیم اما با توجه به مذاکرات پی در پی او در هفته های اخیر با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور باید انتخاب کی روش به عنوان سرمربی جدید ازبک ها را قطعی بدانیم.

منبع: جام جم آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه