«وام ازدواج» ۱۵ میلیونی مشمول متقاضیان سال ۹۶ می‌شود؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همزمان با تصویب پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج در سال ۹۷ گفت: افرادی که در حال حاضر در نوبت دریافت وام قرار دارند و بعد از ابلاغ بانک مرکزی وامشان را دریافت کنند، مشمول دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی خواهند شد.

«وام ازدواج» ۱۵ میلیونی مشمول متقاضیان سال ۹۶ می‌شود؟

به گزارش هشت دی، محمد مهدی تندگویان  با بیان اینکه دستور العمل پرداخت وام ازدواج از سوی بانک مرکزی صادر می شود و در اختیار معاونت ساماندهی امور جوانان نیست، افزود: با این وجود از زمانی‌که وام ازدواج از سه به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت، کسانی که در نوبت وام بودند، ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کردند. به عبارت دیگر وام ۱۰ میلیونی شامل حال کسانی که تشکیل پرونده داده اما هنوز وامشان را دریافت نکرده بودند، نیز شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر فردی که درخواست وام داده باشد عملا در نوبت دریافت وام قرار دارد، اظهار کرد: با این وجود ممکن است به علت افزایش این مبلغ به لحاظ تامین ضامن نیز با تغییراتی رو به رو شوند. بنابراین در حال حاضر هر فردی درخواست وام داده و آن را دریافت نکرده باشد، در نوبت وام ۱۵ میلیونی قرار می‌گیرد.

معاون ساماندهی امور جوانان در ادامه تصریح کرد: افزایش وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان چند روز پیش در مجلس به طور قطعی تصویب شده است، اما از روزی که بانک مرکزی این مبلغ را به بانک ها ابلاغ کند، افراد می توانند ۱۵ میلیون تومان وام دریافت می کنند. در حال حاضر این بودجه تصویب شده و تا زمانیکه در دولت ابلاغ شود ممکن است زمانی طول بکشد و به اواسط فروردین برسد، به این ترتیب افراد باقی مانده بعد از ابلاغ این بودجه وام ۱۵ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه