دایی:

مگر من و کریمی قهر بودیم که بخواهیم آشتی کنیم؟!/ شجاعی چه کسی است؟! او را نمی‌شناسم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که با سرمربی سپیدرود رشت قهر نبوده است که بخواهد با او آشتی کند.

مگر من و کریمی قهر بودیم که بخواهیم آشتی کنیم؟!/ شجاعی چه کسی است؟! او را نمی‌شناسم

به گزارش ۸دی،  علی دایی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت:‌ این برد را به تیم سپیدرود و مردم خوب رشت تبریگ می‌گویم. نیمه اول بازی پایاپای بود و حق‌مان نبود با شکست به رختکن برویم، اما در نیمه دوم در چند صحنه شانس آوردیم بیشتر از یک گل نخوردیم. ما هم در این بازی شانس‌هایی داشتیم، اما کمتر از سپیدرود. به طور کلی این دیدار یکی از بازی‌های بد تیم ما بود، امروز متأسفانه هیچ‌کدام از بازیکنان نکاتی که ما گفته بودیم و تمرین کرده بودیم را انجام ندادند و نتیجه را واگذار کردیم. این بازی می‌توانست ما را به بالای جدول برساند و امید ما را برای کسب سهمیه زیاد کند که متأسفانه شکست خوردیم.

وی ادامه داد: ما متأسفانه در صحنه‌هایی که گل‌ اول را خوردیم اشتباهات بدی داشتیم. زمانی که ما توپ را دفع می‌کنیم نباید آن را وسط محوطه بفرستیم. به نظرم ۱۰۰ توپ دیگر هم پشت محوطه بیفتد،‌ توحید غلامی نمی‌تواند آن‌طور توپ را وارد گل کند. او بازیکن من بوده و بازیکن بسیار خوبی است. کمی هم ما روی گل اول درست کار نکردیم و نباید توپ را وسط زمین دفع می‌کردیم. در صحنه گل دوم هم بچه‌های ما مسئولیت‌پذیر نبودند. میثم تهی‌دست در آن صحنه بازیکن یارگیر داشت، اما بازیکنان ما درست کار نکردند.

سرمربی تیم سایپا در ادامه تصریح کرد: ما سعی می‌کردیم در زمین سپیدرود و روی زمین کار کنیم. اگر شما نگاه کنید در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر در پاس آخر دقت می‌کردیم فرصت‌های خوبی پیدا می‌کردیم. به نظر من ما امروز مغلوب انگیزه بازیکنان سپیدرود شدیم. اگر دقت کنید بازیکنان این تیم چقدر تکل زدند و تلاش کردند. شاید ما فوتبال را زیباتر بازی کنیم، اما مسئله انگیزه را کم داشتیم. ما از روز اول مشکلاتی داشتیم و تا الان این مشکلات ادامه داشته است. ما با تمرکز لازم تمرینات را انجام نمی‌دهیم و بازیکنان هم امروز تمرکز لازم را در زمین نداشتند. همین امر هم باعث شد موقعیت‌های‌مان را نتوانیم تبدیل به گل کنیم. اینها همه دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم.

دایی در مورد مسائلی که دلیل شکست سایپا مقابل سپیدرود بوده است،‌ گفت: خیلی مسائل می‌تواند در این شکست دخیل باشد. اول اینکه ما اولین باری بود در چنین زمینی بازی می‌کردیم. بعد از آن هم اتفاقاتی که بعد از بازی با ذوب‌آهن در باشگاه ما افتاد، در روح و روان بازیکنان ما تأثیر گذاشته است و باعث شده آن‌ها تمرکز لازم را نداشته باشند. بازیکنان ما ۲۵ درصد از مبلغی که باید تا الآن می‌گرفتند را دریافت نکرده‌اند. قرار بود این پول پیش از این بازی پرداخت شود که دریغ از یک درصد پرداخت. متأسفانه جو خوب و تمرکز لازم را در تمرینات نداشتیم و درگیر مسائل مالی بودیم. نمی‌توانم از بازی خوب سپیدرود هم بگذرم، اما اگر بازیکنان من تمرکز لازم را داشتند نتیجه را واگذار نمی‌کردیم. به طور کلی فوتبال همین است و یک غفلت باعث شکست می‌شود.

وی در واکنش به سؤال خبرنگار خبرگزاری تسنیم از رشت مبنی بر اینکه امیرحسام شجاعی، بازیگر سینما مدعی شده است علی دایی پیش از دیدار مقابل سپیدرود با او در هتل درگیر شده است، گفت: اصلاً شجاعی چه کسی است؟! این چه حرفی است شما می‌زنید؟! شما نباید در کنفرانس چنین چیزی بپرسید.

سرمربی تیم سایپا در مورد بازیکنان تازه وارد تیمش گفت: ما آرمان رمضانی را در نیم‌فصل جذب کرده‌ایم و در این مدت خیلی به ما کمک کرده است. عباس‌زاده هم چون دلش با ما نبود، اجازه دادیم از جمع ما جدا شود و به نساجی برود.

دایی در مورد آشتی پیش از بازی او و علی کریمی یادآور شد: اول از همه مگر ما قهر بودیم که بخواهیم آشتی کنیم؟! اگر شما یک کلمه در این مدت از من شنیده‌اید که من گفتم با او قهرم، می‌توانید الآن این حرف را بزنید. ما با هم هم‌بازی بودیم و من برای همه هم‌بازی‌های سابقم آرزوی موفقیت می‌کنم. چیز خاصی نبود و به نظرم رسانه‌ها به آن زیاد بها دادند.

وی در خصوص حضور پُر شور هواداران سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل و تشویق او توسط این هواداران،‌ تصریح کرد: مطمئناً بزرگ‌ترین سرمایه سپیدرود این هواداران هستند. این طرفداران همه جا با این تیم هستند، شما دید هفته گذشته آنها در بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی هم حضور داشتند. تیم‌های مثل ما هستند که تماشگر ندارند. این هواداران امروز هم به من لطف داشتند و امیدوارم موفق باشند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه