آمادگی ۴۰ پایگاه هلال احمر گیلان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

معاون جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارتقاء آمادگی نیروهای امدادی و داوطلبانه در جمعیت هلال احمر استان گفت: ۴۰ پایگاه جمعیت هلال احمر گیلان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

آمادگی ۴۰ پایگاه هلال احمر گیلان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش ۸دی، سیاوش غلامی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان گیلان با ۴۰ پایگاه و پست موقت نوروزی در سطح ۱۶ شهرستان، آماده ارائه خدمات لازم به مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال نو است.

معاون جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان همانند سایر استان‌ها هر ساله از تاریخ ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین به اجرا در می‌آید و با تمام تجهیزات و امکانات برای رفاه حال مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

غلامی درباره تشکیل کارگروه‌های تخصصی افزود: کارگروه امداد و نجات استان با حضور مدیرکل ستاد بحران استانداری گیلان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد و در مورد نحوه تعامل مطلوب با سایر دستگاه‌ها و ارائه راهکارهای لازم تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان برای سال جدید، به‌کارگیری از امداد هوایی با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته و از پوشش‌های هوایی در شهرهای مختلف برای ارائه خدمات فوری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان عنوان کرد: برای امدادرسانی سریع‌تر و به‌موقع به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گیلان از هم اکنون فعال شده و در آماده باش کامل قرار دارد.

غلامی با تاکید بر تعامل تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت خدمات‌رسانی سریع در تمامی مبادی استراتژیک و نقاط خطرآفرین استان گیلان با همکاری اورژانس، پلیس راه، مرکز فوریت های پزشکی و آتش نشانی انجام شده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران و گردشگران نوروزی نیز با رعایت مقررات و نکات ایمنی لازم، اوقات خوب و خوشی را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند تا شاهد بروز هیچ حادثه و اتفاق تلخی در ایام تعطیلات نوروزی نباشیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه