زهرا نعمتی در آستانه کسب یک عنوان جهانی دیگر

به گزارش ۸دی، با توجه به در پیش بودن روز جهانی زن، کمیته بین المللی پارالمپیک اقدام به معرفی ۵ نامزد برای دریافت جایزه روز جهانی زن کرده است. این جایزه روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) و یک روز پیش از شروع افتتاحیه بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ اهدا می شود. کمیته بین المللی پارالمپیک […]

زهرا نعمتی در آستانه کسب یک عنوان جهانی دیگر

به گزارش ۸دی، با توجه به در پیش بودن روز جهانی زن، کمیته بین المللی پارالمپیک اقدام به معرفی ۵ نامزد برای دریافت جایزه روز جهانی زن کرده است. این جایزه روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) و یک روز پیش از شروع افتتاحیه بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ اهدا می شود.

کمیته بین المللی پارالمپیک به همین منظور ۵ زن را به عنوان نامزدهای دریافت این جایزه معرفی کرده که نام زهرا نعمتی، بانوی پرافتخار کشورمان هم در بین این نفرات دیده می شود.این در حالی است که زهرا نعمتی ملی پوش کشورمان روز گذشته (پنجشنبه) به عنوان برترین ورزشکار معلول تیراندازی با کمان در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

گفتنی است در لیست پنج نفره کمیته بین المللی پارالمپیک علاوه بر نعمتی نام «اِستر ورگیر» تنیسور ۳۶ ساله از هلند، «حیات خطاب» رئیس کمیته پارالمپیک مصر، «مینا مجتهدی» رئیس ایرانی الاصل کمیته پارالمپیک فنلاند و «سارا استوری» رکابزن معلول ۴۰ ساله اهل بریتانیا و دارنده ۱۶ مدال پارالمپیک دیده می شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه