در خطبه های نماز جمعه شهرهای گیلان مطرح شد:

گیلان نتوانست در مسیر پیشرفت گام بردارد/ نیروهای انقلابی را در امور مدیریتی بکارگیری نمی کنند

ائمه جمعه شهرستان های گیلان در نماز جمعه امروز ۴ اسفند از عدم بکارگیری نیروهای انقلابی در سمت های مدیریتی انتقاد کردند و آن را نشانه حزب بازی دانستند.

گیلان نتوانست در مسیر پیشرفت گام بردارد/ نیروهای انقلابی را در امور مدیریتی بکارگیری نمی کنند

به گزارش خبرنگار ۸دی، نماز جمعه امروز ۴ اسفند در سراسر شهرهای استان گیلان برگزار شد، مشروح خطبه های نماز جمعه در شهرهای گیلان به شرح زیر است:

امام جمعه تالش:

مسئولان نیروی انتظامی را با چه هدفی دست خالی به مقابله با اشرار می فرستند؟

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر، حجت الاسلام محمد امین نقدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تالش، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان نکات مهمی را فرمودند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شعارهای اول انقلاب را بازگو می کنند، گفت: ایشان با کمال تواضع می گوید ما باید در قبال کم کاری ها در ایجاد عدالت از مردم عذرخواهی کنیم.

امام جمعه تالش افزود: ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس و این روز را به مهندسین تبریک می گوییم.

نقدی ادامه داد در هفته پیش رو روز حمایت ملی از مصرف کنندگان را داریم، گفت: کشورهای ژاپن و کره پیشرفت کرده اند چون تولید ملی را مثل ناموس می دانند و باید از تولید ملی حمایت بشود.

وی با بیان اینکه قدر داشته های خودمان را نمی دانیم، گفت: در بحث مهندسی هم باید ساختمان ها تولید خودمان باشد ولی بعضی جاها کمبود داریم.

امام جمعه تالش در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران، گفت: این ها می خواهند ایران را هم مانند سوریه کنند اما به همت فرزندان گمنام و نیروهای بسیج و سپاه این اغتشاش خاموش شد.

وی با بیان اینکه کجا به دراویش می خورد که در ساختمان ها چند میلیاردی باشند، افزود:مسئولان بگویند با چه هدفی نیروی انتظامی را دست خالی به مقابله با اشرار می فرستید؟! اینها باید روشن شود چرا کاری می کنیم که مورد پسند خارج کشور باشد.

**در شهرستان ها نیروهای های انقلابی با حزب بازی کنار گذاشته می شوند

وی با بیان اینکه خواسته ای که دارم این است مسئولان محترم روحیه انقلابی و توجه به آرمان های انقلابی داشته‌ باشند، ادامه داد: در شهرستان ها نیروهای های انقلابی با حزب بازی کنار گذاشته می شوند.

امام جمعه تالش با اشاره به حضور چشم گیر مردم در تشییع پیکر شهید ولی الله جعفری که بعد از ۲۹ سال تفحض و شناسایی شد، گفت: در تشیع پیکر این شهید مردم معجزه کردند و مردم ما هنوز انقلابی هستید.

امام جمعه لوشان:

برخی رسانه ها از زبان دشمن سخن می گویند/ نیروهای انقلابی را در امور مدیریتی بکارگیری نمی کنند

به گزارش ۸ دی به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه شهر لوشان که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد جامع برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در جامعه کمترین توجه به کتاب، علم و دانش است.

وی ضمن تسلیت جانباختگان حادثه سقوط هواپیما، ادامه داد: همبستگی دستگاه های مختلف در امداد حادثه هوایی مشاهده می شود که با همدلی و منسجم وارد صحنه شدند.

خطیب جمعه لوشان، ضمن تسلیت شهادت چندتن از جوانان حافظ امنیت خیابان پاسداران، ادامه داد: این حادثه توسط اغتشاشگران داعش صفت رقم خورد.

حجت الاسلام بابایی، بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی و ماهواره ای حادثه پاسداران را به شیوه دیگر بیان و به دنبال القای آن به مردم هستند.

وی، افزود: عده ای اوباش و مخلان امنیت بر مبنای نقشه از پیش تعیین شده از گروه نفاق پیرامون برهم زدن امنیت کشور وارد صحنه شدند.

امام جمعه لوشان، اضافه کرد: دشمنان به هر شیوه و ترفندی می خواهند به کشور آسیب برسانند و ایران را کشوری نا امن جلوه بدهند.

حجت الاسلام بابایی ضمن قدردانی از برخورد ناجا با اغتشاشگران، گفت: اگر کسی به امنیت اجتماعی و اموال عمومی تعرض کند و امنیت را بد جلوه بدهد به شدت با اخلالگران برخورد می کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها رسالت خود را عمیق تر کنند، بیان داشت: برخی رسانه ها در وقایع کشور گاهی به نعل و گاهی به میخ می زنند و بعضا حرف دشمن را می زنند.

**اشرافی گری را در برخی مسئولیت ها و حزب ها می بینیم

خطیب جمعه لوشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اشرافی گری، اظهار داشت: بیان این مسائل به مسئولین بر نخورد، اشرافی گری را در برخی مسئولیت ها و حزب ها می بینیم.

حجت الاسلام بابایی، تصریح کرد: اموال مردم میلیاردها می گیرند به یک باره سکه فراوان می شود و به یکباره مفقود می کنند و بعد به قیمت بالایی عرضه می کنند.

وی افزود: یک عده آقا زاده ها جامعه را دچار چالش کرده اند و بیت المال را مال پدر و مادر خود می دانند و بین خودشان تقسیم می کنند.

امام جمعه لوشان بیان داشت: معادن را به افراد خاص و مرتبط با فلان شخص واگذار می کنند تا زمان انتخابات بتوانند ۵ تومان برایش خرج کنند و چند رای بیاورند.

حجت الاسلام بابایی با گلایه از عدم بکارگیری نیروهای انقلابی در امور مدیریتی و کاری، گفت: بچه های انقلابی مورد توجه قرار نمی گیرند.

**ضعف بی عدالتی در کشور مشهود است

وی با بیان اینکه ضعف بی عدالتی در کشور مشهود است، افزود: مردم از بی عدالتی دلخور هستند، مسئولین هرگاه خود را با مردم مساوی دانستند عدالت را برقرار کرده اند نه اینکه همه چیز خوب مال من و بد مال مردم باشد نباید فراموش کنیم این مسئولیت ها را به واسطه همین مردم گرفته ایم.

خطیب جمعه لوشان، یادآور شد: هر دقیقه در آمریکا جنایت رخ می دهد و رئیس جمهورش می گوید معلم ها را نیز مسلح کنیم که اگر دانش آموز آمریکایی غلطی از او سر زد معلم او را بکشد.

 

امام جمعه ماسال:

احمدی نژاد با رفتارهایش ضد انقلاب را تحریک می کند/ نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر رأفت اسلامی را نشان داد

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره گله مندی مردم از برخی کاستی‌ها، اظهار کرد: اگر کسی از روی خیرخواهی و دلسوزی بخواهد نقدی بر مسئولین و دولتمردان کند، نه تنها این کار هیچ تضادی با حمایت از نظام اسلامی ندارد بلکه در راستای حمایت و دفاع از نظام است.

وی افزود: رهبر انقلاب پیشرفت ملت را ناشی از انقلاب اسلامی دانست. حقیقتاً اگر عرصه‌های گوناگون علمی را بررسی کنیم می‌بینید که چه پیشرفت‌های وسیعی داشته‌ایم.

امام جمعه ماسال با اشاره به غائله دروایش در خیابان پاسداران تهران، گفت: بر اساس قانون کسانی که اعتقادات شخصی خاص دارند تا زمانی که مخل امنیت نباشند کسی با آنان مشکلی و مخالفتی ندارد اما در صورت ایجاد ناامنی با آنها مقابله خواهد شد.

وی افزود: نیروی انتظامی در این ماجرا در عین حال که رأفت اسلامی را نشان داد در زمان لازم با اقتدار لازم ورود کرد و ماجرا به سرعت جمع کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نامه نگاری اخیر رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب گفت: بسیاری از شخصیت‌های تاریخ که امروز مورد لعن و نفرین ما هستند کسانی بودند که دربدو امر در کنار پیامبر بودند و خدمات خوبی هم داشتند اما نتوانستند این مسیر را ادامه بدهند و در مقابل پیامبر ایستادند.

وی ادامه داد: اینکه امام فرمود ملاک حال فعلی افراد است نشان می‌دهد که باید دعا کنیم تا عاقبت ما به خیر شود.

موسوی افزود: این آقای احمدی نژاد که امروز نقش اپوزیسیون را بازی می‌کند و ادبیاتش همراه با ضد انقلاب است ۸ سال مملکت در دستش بود، ما با کسی شوخی نداریم اگر جامعه احساس کند کسی با رهبری و آرمان‌های انقلاب فاصله دارد مردم در مقابل او می‌ایستند.

امام جمعه ماسال ادامه داد: ۸ سال مملکت در دست شما بوده است. به تعبیر رهبری کسانی که تمام امکانات کشور در دستشان هست حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند، شما چه کاره‌ای به رهبر دستور می‌دهی روسای قوا را عوض کند؟

موسوی با بیان اینکه رفتارهای احمدی نژاد ضد انقلاب را تحریک می‌کند، اظهار داشت: شما که در این مملکت رئیس جمهور بودی یک بار به خودت زحمت بده قانون اساسی را بخوان، آدم اینقدر از روی جهل حرف نمی‌زند.

وی با انتقاد از توهین به شورای نگهبان اظهار داشت: همین آقا در یکی از انتخابات‌ها به شورای نگهبان فشار می‌آورد که تأیید نهایی انتخابات را پیش از بررسی نهایی اعلام کنند، حالا شما به دنبال مهندسی انتخابات بودی یا شورای نگهبان؟

امام جمعه ماسال با بیان اینکه موارد اعلامی از سوی احمدی نژاد اساساً در قانون اساسی نیست، تاکید کرد: همان مردمی که به شما رأی دادند الان به این دولت رأی داده‌اند. چون به مذاق شما خوش نیامده باید انتخابات زودهنگام تشکیل بدهیم؟

حجت الاسلام موسوی، پیروی از امام خامنه‌ای را زمینه‌ی یاری امام زمان دانست و تاکید کرد: من از مسئولین استان گله دارم که چرا اجازه دادند این آقا در گیلان سخنرانی و جامعه را تحریک کند.

وی در پایان گفت: وقتی اکنون برای رهبری انقلاب تعیین تکلیف می‌کنی فردا در برابر امام زمان هم خواهی ایستاد. توصیه من به شما این است که به یک روانپزشک مراجعه کنید.

امام جمعه موقت رشت:

گیلان نتوانست در مسیر پیشرفت گام بردارد/ نیروهای ارزشی در مدارس و دانشگاه‌ها به‌سختی نفس می‌کشند

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام اسماعیل پوررضا در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره)، با اشاره به الگوپردازی از ائمه اطهار در زندگی، اظهار کرد: الگوپذیری از سبک زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار برای ترویج فرهنگ اسلامی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه پیامبر درصدد رعایت قانون خدا در جامعه بود، گفت: اسلام چکیده گفتار و کردار همه انبیاءاست.

امام جمعه موقت رشت ادامه داد: اگر مراکز آموزشی مانند آموزش‌وپرورش، دانشگاه و… سبک زندگی اسلامی را آموزش دهند جوانان و نوجوانان در مسیر مستقیم گام برمی دارند.

پوررضا وزارت آموزش‌وپرورش را از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد نفوذ از طریق این مراکز آموزشی و تأثیرگذاری در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه نام گذاری هر سال بر اساس اولویت ها و موارد مورد اهمیت کشور است، گفت: امیدوارم مسئولان به این موضوع توجه کنند و این در حالی است که گیلان از عدم توسعه‌یافتگی مدیران رنج می‌برد.

امام جمعه موقت رشت، افزود: این موضوع برای استان افسانه شده است و گیلان نتوانسته است در مسیر پیشرفت گام بردارد.

 وی با انتقاد از عدم بکارگیری نیروهای انقلابی، گفت: دوستان و نیروهای ارزشی در مدارس و دانشگاه‌ها به‌سختی نفس می‌کشند و رهبر معظم انقلاب هم از این موضوع گله کردند و گفتند: “بگذارید در دانشگاه‌ها اساتید ارزشی نفس بکشند”.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با گرامیداشت روز مهندس به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اشاره کرد و با انتقاد از شرایط نابهنجار در برخی رستوران ها، گفت: در برخی از رستوران‌ها با سرو شراب و مسائل غیرشرعی مانع حضور خانوادگی مردم می‌شوند و این مسئله با حقوق مصرف‌کنندگان مغایر است.

امام جمعه صومعه سرا:

۳۰۰ هزار شهید دادیم تا امنیت حفظ شود/ لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش

به گزارش ۸دی به نقل از واران، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی امام جمعه شهرستان صومعه سرا در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مراسمات فاطمیه امسال در سطح کشور یک درجه بهتر و والاتر برگزار شده است اظهار کرد: پرچم فاطمه زهرا پرفروغ تر بود امسال و برنامه های فاطمیه امسال در شهرستان صومعه سرا بسیار بهتر بود و با سالهای گذشته قابل مقایسه نبود.

وی با اشاره به اینکه اگر چه فاطمیه تمام شده اما سبک زندگی فاطمی باید الگوی ما باشد، افزود: یکی از این ویژگی ها که باید الگوی ما باشد دفاع از حریم ولایت است و خانم فاطمه زهرا همیشه با خطبه های آتشینش و با گریه های معنا دارش از حریم امامت و ولایت دفاع کرد.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه پرچم ولایت همیشه تاریخ مظلوم بوده است گفت: وقتی در شب عاشورا امام حسین(ع) اصحاب را جمع کرد بیعت را از همه اینها برداشت و وقتی این بیعت برداشته شد در روایت هست که پرده خیمه مرتب بالا و پایین می شد و ده نفر ده نفر می رفتند بیرون و در وقتی که باید از حریم امام دفاع می کردند کوتاه آمدند و از ۱۵۰۰ نفری که همراه امام حسین بودند فقط ۳۰ الی ۴۰ نفر ماندند و به همراه کسانی که بعدا اضافه شدند جمعا شدند ۷۲ نفر.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه به قول شهید چمران وقتی شیپور جنگ به صدا در آمد مرد از نامرد تشخیص داده خواهد شد اظهار کرد: خانم فاطمه زهرا در عین عفت و حیایی که داشت وقتی دید حریم ولایت در خطر است مردانه وارد میدان شد و خطبه های آتشین خواند و مردم هم صدای او را شنیدند و هم قامت او را دیدند.

وی با اشاره به حرکات مذبوحانه فرقه ضاله دراویش گنابادی در روزهای اخیر اظهار داشت: یک زمانی این دراویش طور دیگری زندگی می کردند اما الان زندگی اشرافی دارند و ارتباط با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل هم دارند.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه اگر اینها بخواهند امنیت کشور را تحت خطر قرار بدهند و نیروهای انتطامی را به شهادت برسانند غیرت مسلمانی ما به جوش می آید تصریح کرد: مگر ما امنیت این کشور را رایگان بدست آورده ایم که امروز عده ای اراذل و اوباش به بهانه های واهی بخواهند خطری برای امنیت ما ایجاد بکنند، بیش از ۳۰۰ هزار شهید فقط در ۸ سال دفاع مقدس دادیم و جان جوانهایمان را در راه مبارزه با داعش فدا کردیم که امنیت کشور حفظ بشود، لذا از دولت و از قوه قضائیه و از نیروی انتظامی که مدیریت جانانه ای کرد انتظار داریم با ناامن کنندگان کشور قاطعانه برخورد کنند تا دیگر کسی جرات نکند ناامنی ایجاد بکند.

امام جمعه صومعه سرا با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی امروز روی زمین مانده است گفت: اگر بودجه ای هم باشد صرف حواشی می شود و جاهایی خرج می شود که هیچ ثمره عملی ندارد، کوتاهی در امر فرهنگ است که مشکلات سیاسی و اقتصادی یا همین آشوب اراذل و اوباش پدید می آورد.

وی با اشاره به اینکه مردم در ۴۰ سال گذشته همراه نشان داده اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند اظهار کرد: ۲۲ بهمن امسال با همه مشکلات و گلایه هایی که هست شبیه معجزه بود، مردم می دانند یک زمانی تو سری خور خارجی ها و ذلیل آمریکایی ها بودند ولی الان ملت سرافراز است و در این جهت انقلاب خیلی موفق بوده است.

صدیقی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در زمان پیغمبر هم به وجود آمده بود و الان هم ما گرفتار آن هستیم اشرافی گری است تشریح کرد: برخی مسئولین از صبح که بلند می شوند انگار که طعمه ای دستشان افتاده باشد هرچقدر می توانند اطراف خودشان و دور و وری های شان را از خانه ها و ماشین های آنچنانی پر می کنند.

امام جمعه صومعه سرا با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب پابرهنه هاست گفت: مسئولین باید همه توجه شان را به مستضعفین که همیشه پای انقلاب بوده اند باشد، برخی مردم شب شام ندارند بخورند اما ۲۲ بهمن اولین کسی هستند که در راهپیمایی شرکت می کنند، مسئولین هم به واسطه حمایت های همین مستضعفین بر سر مسئولیت نشسته اند و اگر خدایی نکرده کم توجهی بشود این افتی برای انقلاب و ارتجاع کامل است.

امام جمعه بندرانزلی:

برخی ها با سو استفاده به دنبال تالاب خواری اند/درخواست رفراندوم و انحلال قوا ،هر دو مصداق حقیقی بی تقوایی است

امام جمعه بندرانزلی گفت : عده ای در کشور با سو استفاده از شرایط پیش آمده درحال اختلاس و در شهرستان انزلی نیز در حال تالاب خواری هستند.

به گزارش۸دی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که با تفرقه در جمهوری اسلامی می تواند نقشه های خود را اجرایی کند اظهار کرد: فردی در یک راهپیمایی عظیم که خود بزرگترین جلوه رفراندوم است سخن از رفراندوم به میان می آورد و جریان انحرافی نیز از سویی دیگر با انتشار نامه ای تقاضای انحلال قوا را می کند ، این ها مصداق حقیقی بی تقوایی است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران از سوی جریان منتصب به دراویش گنابادی تاکید کرد: این اتفاقات ضمن خدشه وارد کردن به امنیت کشور منجربه شهادت چند تن از برادران بسیجی و انتظامی ما شد که متاسفانه برخی مسئولان ما به صورت اپوزیسیون مثل همیشه سمت اغتشاشگران غش کردند.

خطیب جمعه انزلی همچنین افزود : مطرح شدن موضوع رفراندوم و همچنین صدور نامه به رهبری نشان دهنده آن است که دشمن با طراحی گسترده و شناسایی جریانهای مختلف ، بررسی و سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا در وقت مناسب از آنان رونمایی و استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ادامه گفت: عده ای در کشور با سو استفاده از شرایط پیش آمده درحال اختلاس و در شهرستان انزلی نیز در حال تالاب خواری هستند، انسان باید خیلی توجه کند و مراقب باشد و با هوشیاری نسبت به این موضوعات رفتار کند البته خدا را شاکریم که مردم ما بر خلاف برخی خواص از بصیرت بالایی بهره مندند.

وی در توضیح واژه “خواص” نیز تصریح کرد: منظور ما از واژه خواص کسانی است که صاحب منصب و مسئولیت هستند که برخی از آنان درحوادث مختلف آب به آسیاب دشمن می ریزند و اگرنه تمامی مردم ما به لحاظ بصیرتی که دارند جز خواص حقیقی اند.

امام جمعه انزلی در خصوص اغتشاشات اخیر در تهران هم اضافه کرد: سرقتی انجام می شود ، برخی ها دستگیر می شود ، عوامل دیگر این جریان می آیند و تهدید می کنند که اگر آزاد نکنید ما فلان می کنیم و در آخر عده ای جمع می شوند و شلوغ کاری می کنند ، مطمئن باشید همان سرقت هم برنامه ریزی شده بود ، دستگاه های اطلاعاتی ما باید به دقت این موضوعات را رصد و به آن توجه و موضوع را برای مردم روشن و خاطیان را به مردم معرفی کند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خطاب به دستگاه قضا نیز تاکید کرد: باید برخودی قاطع انجام شده و خسارات وارده به بیت المال از کسانی که صاحب منصب اند و این جریان به آنان وابسته است گرفته شود.

دستگاهای قضایی و امنیتی باید از حامیان اغتشاشگران اخیر پاسخ بخواهد

وی در ادامه با بیان اینکه برخی خواص آب به آسیاب دشمن می ریزند و در منصب و حاشیه امن می نشینند و از حقوق بیت المال می گیرند و بر علیه نظام حرف می زنند گفت: دفاع گران از این افراد باید شناسایی شوند ، افرادی با توییت زدن سعی بر حمایت از این اغتشاشگران دارند ، دستگاه های قضایی و اطلاعاتی باید با بررسی ای جامع و تدبیری قاطع از این افراد پاسخ بخواهد.

امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود باری دیگر با گلایه از عدم نظارت صحیح مسئولان مربوطه بر فضای مجازی افزود: مسئولان وزارت ارتباطات کشور مسئولیت بسیار سنگینی دارند، وقتی مشکلی برای کشور ایجاد می شود دشمن با استفاده از فضای مجازی به آن دامن می زند، نباید دستگاه ارتباطی کشور در این موضوع منفعلانه عمل کند ، نباید به دشمن میدان داد تا در آینده مجبور نشوید فضا را ببینید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ادامه تصریح کرد: اغشاشات و درگیری ها تبدیل به اهرمی برای فشار از سوی دشمن شده است، مسئولان مواظبت باشند و با توجه به امر معیشت و اقتصاد مردم به درخواست های مردم رسیدگی کنند نه اینکه آنقدر بی توجه باشند تا دلار به حدی بالا برود که اصلا قابل کنترل نباشد و بعد با تزریق دلار بخواهند قیمت آن را ۱۰۰ تومان یا ۲۰۰ تومتن پایین بیاوند.

وی در خصوص تزریق دلار به بازار نیز خطاب به دولت مردان یادآور شد : اینکه سناریوی دولت دهم بود ، اگر بد بود چرا خودتان استفاده می کنید و اگر خوب بود چرا با آغاز دولتتان آن را نقد می کردید؟ این ها نکاتی است که مردم باید مطالبه کنند ، رهبری بارها فرمودند که مسئولان باید جوابگو مردم باشند، جامعه و انقلاب ما نباید دچار ارتجاع شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه