با کمک خیران گیلانی صورت گرفت؛

استقرار ۸ کانکس سفیران مهربانی گیلان در سرپل ذهاب

هشت کانکس اهدایی خیران سفیران مهربانی ۱۲۸ صالحین رشت در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب نصب و به زلزله‌زدگان تحویل داده شد.

استقرار ۸ کانکس سفیران مهربانی گیلان در سرپل ذهاب

به گزارش ۸دی، از جمله شهرستان هایی که در جریان زلزله آبان ماه امسال به شدت آسیب دید و علاوه بر شمار بالای جان باختگان، تعداد زیادی از شهروندانش بی خانمان شدند، شهرستان سر پل ذهاب بود.

هشت کانکس اهدایی خیران سفیران مهربانی ۱۲۸ صالحین رشت  با ارزش ریالی ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب نصب و به زلزله‌زدگان تحویل داده شد.

خیران گیلانی در اقصی نقاط این استان و کشور می‌توانند کمک‌های نقدی برای تهیه کانکس زلزله‌زدگان سرپل ذهاب را به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۶۳۴۹۱۵۸ بنام سرکار خانم تولمی از مسئولان سفیران مهربانی ۱۲۸ صالحین واریز کنند.

مهربانان گرامی، دفتر خیریه سفیران مهربانی ۱۲۸ صالحین از ساعت  ۹ صبح تا  ۱۳:۳۰  ظهر فعال است و شما مهربانان میتوانید با خیریه برای ارسال وسیله یا سوال در مورد خیریه و همکاری حضوری و… در ارتباط باشید، قبل از مراجعه به دفترمی‌توانید باشماره  تلفن ۳۳۲۳۲۷۴۷ با پیش شماره ۰۱۳ تماس حاصل کنید.

آدرس خانه مهربانی در رشت- خیابان معلم،روبروی فروشگاه احمدی،کوچه شهید ملکوتیان،فرعی سمت چپ،پلاک۴۲ واقع شده است.

موسسه خیریه غیرانتفاعی غیرتجاری سفیران مهربانی ۱۲۸ صالحین استان گیلان با درخواست جمعی از خیران این استان در رشت و تاریخ پنجم بهمن امسال از سازمان بهزیستی مجوز رسمی فعالیت دریافت کرده است.

منبع: اقتصاد ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه