بیت المالی که با تصمیمات نادرست به یغما می رود؛

میله های مسیر بی.آر.تی رشت برچیده شد + تصاویر

شامگاه پنجشنبه میله ها و محدوده جدا کننده مسیر بی.آر.تی رشت درمحدوده میدان حشمت تا فرهنگ جمع آوری شد.

میله های مسیر بی.آر.تی رشت برچیده شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، دو سال پیش در مرداد ماه سال ۹۴،  ۳۷ اصله درخت در خیابان امام خمینی رشت در محدوده چهارراه قدس تا میدان فرهنگ به بهانه اجرای طرح بی.آر.تی شبانه قطع شد.

اکنون در ساعت های پایانی پنجشنبه ۳ اسفند میله های مسیر بی.آر.تی رشت در محدوده میدان حشمت تا فرهنگ جمع آوری شد.

در سی امین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که دوم اسفند برگزار شد اعضای شورای شهر رشت تصمیم گرفتند میله های مسیر بی آرتی به منظور کاهش حجم ترافیک جمع آوری شود.

اگرچه در زمان اجرای این طرح نیز عده زیادی از کارشناسان عرض خیابان های رشت را برای اجرای آن نامناسب می دانستند اما شورای چهارم بی تفاوت به آن ها با صرف هزینه بیت المال طرح ناقص بی.آر.تی رشت را اجرا کرد.

اینکه مدیران و تصمیم گیرندگان شهر طرحی را مصوب کنند و همان شورا در فصلی دیگر آن طرح را نادرست دانسته و برچیند داستان هر روزه شهر ماست و در این میان فقط بیت المال مردم است که با تصمیمات نادرست مدیران شهری به یغما می رود.

عکاس: مصطفی نظری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشتی
باسلام کسی یانهادی یامرجعی برای بازپس گیری هزینه های میلیاردی حفاری،نصب پایه های نرده ها، ده ها تن فلز، جوشکاری،رنگ ،مصالح ساختمانی، ساختن ایستگاه ها وسط خیابان، گماردن ماموران تاکسرانی بعضا بی اخلاق و...، جریمه هایی که ماموران راهور برای برخی ازرانندگان دراین مسیرنوشته شده ، درگیریهایی که بعضا بامغازه داران این محدوده درطی این مدت رخ داده، تصادف هایی که دراین محدوده زمانی به وقوع پیوسته که بعضا منجر به جرح یا فوت عزیزان خانواده های شده ، ضرروزیانی که این طرح به مغازه داران این محدوده وارد کرده به نحوی که برخی ناچار به بستن مغازه هاویا انتقال از آنجا شدند و هزاران مشکلی که این طرح بیهوده که شایدبااهدافی خاص وباسکوت معنادارشورای شهر قبلی ومسئولین ناظر شهرواستان ،برای برچیدن وخراب کردن ساخته شده است ، وجود دارد؟؟یانه ؟؟؟؟ آیا حق الناس وبیت المال دراین شهرودستگاه ها معنی ومفهوم دارد یااینکه ؟؟؟؟؟
در حاشیه